rnrnrn
آغاز هفته جهانی کارآفرینی

آغاز هفته جهانی کارآفرینی

  • کارشناس طرح های توجیهی و کسب و کار
  • |
  • 14 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



هفته جهانی کارآفرینی

هفته جهانی کارآفرینی رویدادی است،که همکاری در همه سطوح کسب و کار را در بر می گیرد. هر سال، رویدادهای بسیاری در این هفته که از ۸ نوامبر ( ۱۷ آبان ماه) به مدت ۱ هفته آغاز می شود. در سراسر جهان الهام بخش خواهد بود و انگیزه قدم بعدی را برای بسیاری از شرکت کنندگان ایجاد می کند.

از راه اندازی تا طراحی، رشد و تنوع، مربیان، سرمایه گذاران و سیاست گذاران در بیش از ۱۷۰ کشور با نوآوران و دانشگاه ها ارتباط برقرار می کنند.

 

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)

بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که نوامبر هر سال برگزار می‌شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند.

عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است.

کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

 

این ارتباطات منجر به پیشرفت ها و کمک هایی در حمایت از کارآفرینی در جوامع سراسر جهان می شود.
در سال ۲۰۰۷، شبکه جهانی کارآفرینی هفته جهانی کارآفرینی را برای پیشبرد فرصت‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار در جوامع راه‌اندازی کرد.

در بخش هایی از جهان، موانع مانع از آن می شود که کارآفرینان ایده ها و محصولات خود را به بازار عرضه کنند. گسترش دانش و مهارت برای رساندن یک محصول به بازار مسیر را باز می کند و به رشد جوامع کوچکتر کمک می کند.

مطلب پیشنهادی:   کارآفرینی برای اقشار آسیب‌پذیر بانوان تسهیل می شود

در ایران نیز چند سالی هست که هفته جهانی کارآفرینی به همت بنیاد هفته جهانی کارآفرینی ایران گرامی داشته می شود

و از زحمات کارآفرینان این مرز و بوم تشکر و قدردانی به عمل می آید. به موازات، پنل ها و وبینارهای آموزشی نیز برای توسعه فضای کارآفرینی برگزار می گردد.

 

*جهت رزرو تایم مشاروه کسب وکار با ما تماس بگیرید*

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر:

رویداد 

تکاپ

کارآفرینی

 

 

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!