rnrnrn
اختراع دستگاه «تمیزکننده فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پالایشگاه چهارم

اختراع دستگاه «تمیزکننده فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پالایشگاه چهارم

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اختراع دستگاه «تمیزکننده فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پالایشگاه چهارمReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n

nبه گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، انوشیروان کوهپایه صبح امروز در بازدید از فازهای شش و هفت و هشت پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید ۴۴ درصد گاز کشور نقشی مهم و اساسی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

n

nوی افزود: در سال تولید ملی با همکاری و همت متخصصان داخلی به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.


————————————-

nمدیر نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از اختراع دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، توانستند دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» را اختراع کنند.

n

nکوهپایه با اشاره به اختراع انجام شده در این نیروگاه گازی تصریح کرد: نیروگاه گازی پالایشگاه چهارم با ۲۵ نفر از نیروهای رسمی SPGC و ۱۰ نفر نیروی قرارداد مستقیم با سطح تحصیلات لیسانس و بالاتر همیشه در حال تلاش برای انجام کارها به صورت علمی و آکادمیک بوده و زمستان امسال ثمره‌ تلاش و کار آکادمیک در قالب کارگروه‌های مختلف منجر به ساخت دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» شده است.

n

nوی اضافه کرد: کارگروه ساخت این دستگاه شامل مهندس سهرابی، مهندس کاظمی و خود بنده بوده که هم مورد تشویق مدیریت مجتمع قرار گرفته و هم مقاله‌ تهیه شده از مراحل انجام این اختراع در دومین سمینار تولید پایدار گاز که در سال آینده در شهر شیراز برگزار می‌شود، پذیرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:   تقویم روز؛ روز اختراعات؛ از لاستیک مصنوعی تا گرامافون

n

nمدیر نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در نیروگاه گازی پالایشگاه چهارم یک کارگروه معین در زمینه‌ امکان پارالل کردن و موازی کردن توربین‌های گازی مجتمع و ایجاد و انتخاب یک مرکز دیسپچینگ برق مشغول به مطالعه تفصیلی و جمع‌آوری اطلاعات است که به زودی این کار نیز به ثمر خواهد نشست.

n

nکوهپایه اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای پیشرفت و توسعه پارس جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!