rnrnrn
اختراع دستگاه “ختم قرآن دیجیتال”” به همت متخصصان جوان ایرانی”

اختراع دستگاه “ختم قرآن دیجیتال”” به همت متخصصان جوان ایرانی”

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اختراع دستگاه "ختم قرآن دیجیتال"" به همت متخصصان جوان ایرانی"Reviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، این روزها با داغ تر شدن فضای نمایشگاه بین المللی قرآن بحث و تبادل نظر درباره بخش های گوناگون نمایشگاه امسال و حاشیه های آن نقل محافل و رسانه های گوناگون است.و هر رسانه با توجه به رسالت خود به گونه ای به این موضوع و بازتاب رسانه ای نمایشگاه می پردازد.

n

nاما در این بین به نظرمی رسد برخی از حاشیه های جذاب و البته تحسین برانگیز از نگاه اصحاب رسانه مغفول مانده است.


————————————-

nاختراع و نمایش عمومی دستگاههای برای ختم قرآن جمعی به روش دیجیتال یکی از همین حاشیه های جذاب نمایشگاه است. یک زوج ایرانی مدتی است که دستگاه را اختراع کرده اند به نام دستگاه ختم قرآن به شیوه دیجیتال . این دستگاه قابلیت شمارنده و ارائه شماره براساس برنامه تنظیم شده برای دستگاه را دارد و می تواند براساس برنامه ای که کاربر به آن می دهد به صورت هوشمند شماره صفحه و یا شماره حزب و جزء قرآن را در اختیار افراد قرار دهد.

n

nعلی گودرزی مخترع این دستگاه در توضیحاتی درباره عملکرد دستگاه می گوید: این دستگاه همانند دستگاههای شمارنده بانکها و مراکز تجاری کار می کند اما تفاوت آن در ارائه شماره آیه، حزب و جزء قرآن برای یک ختم قرآن است.

n

nوی می افزاید: طریقه کار این دستگاه به این صورت است که پس از نصب در جایگاههای مشخص و تبلیغ برای طرح ختم قرآن علاقمندان می توانند براساس برنامه تنظیم شده ایه موردنظر خود را از دستگاه دریافت کنند و براساس آیه صفحه مشخص شده قران را پیدا کرده و به قرائت بپردازند.

مطلب پیشنهادی:   زمین شویی که آب را بازیافت می کند + عکس

n

nبه گفته این جوان مخترع این سیستم می تواند در تمامی سازمان ها و دستگاههای اجرایی به کار گرفته شود و در ماههای ویژه مانند ماه رمضان که جلسات ختم قرآن افزایش پیدا می کند کاربرد ویژه ای هم خواهد داشت.

n

nبه باورگودرزی استفاده فراگیر از این دستگاه می تواند زمینه های لازم را برای ترویج هر چه بهتر و بیشتر مفاهیم قرآنی فراهم کنند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!