rnrnrn
اختراع چاپگر اسلحه ساز دانشجوی آمریکایی جنجال آفرید

اختراع چاپگر اسلحه ساز دانشجوی آمریکایی جنجال آفرید

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اختراع چاپگر اسلحه ساز دانشجوی آمریکایی جنجال آفریدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nتهران – اختراع ˈچاپگر اسلحه سازˈ یک جوان دانشجوی آمریکایی که امکان ساخت سلاح با کیفیت مناسب و سرمایه اندک را در مدت زمان کوتاه توسط افراد عادی فراهم می کند، جنجال آفرین شد.

n

nبه گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی ˈسی.ان.انˈ آمریکا روز سه شنبه گزارش داد: ˈکودی ویلسونˈ دانشجوی ۲۳ ساله آمریکایی توانسته است یک چاپگر سه بعدی اسلحه ساز بسازد که همه قطعات آن پلاستیکی و سوزن آن از فلز ساخته می شود و می تواند گلوله های واقعی شلیک کند

n

n.


————————————-

n
nویلسون که ˈسی.ان.انˈ، وی را موسس ˈدیفنس دیستربیوتدˈ – دفاع گستر – معرفی کرد، اعلام کرد که ˈاین اختراع امکان ساخت سلاحی با کیفیت مناسب و سرمایه اندک را در مدت زمان کوتاه توسط افراد عادی فراهم می کندˈ.
n
nوی گفت: ˈما اکنون یک سیستم ساخت اسلحه دراختیار داریم که قابل ساخته شدن روی میز کار است، ازاکنون هرجا کامپیوتری است، اسلحه نیز وجود داردˈ.
n
nسی ان.ان. بر هولناک بودن این ابتکار جوان آمریکایی که آنرا ˈلیبرتوˈ یا ˈآزاد کنندهˈ می خواند، اشاره کرد که با واکنش برخی سیاستمداران مواجه شده است.
n
nˈچارلز شومرˈ سناتور دمکرات آمریکایی در واکنش به این اختراع گفت: ˈاکنون یک بیمار روانی، جنایتکار و یا یک تروریست می تواند در پارکینگ خانه اش یک کارخانه اسلحه سازی داشته باشد و بدون آنکه شناسایی شود به تولید آن بپردازدˈ.
n
nویلسون ضمن تایید سخنان این سناتور آمریکایی گفت: ˈاین امکان فراهم شده تا در پارکینگ خانه خود یک آزمایشگاه و یا کارخانه اسلحه سازی با سرمایه اندک در اختیار داشته باشیدˈ.
n
nشبکه تلویزیونی یورنیوز نیز با پوشش این خبر گزارش داد، برخی رسانه های آمریکایی این دانشجوی آمریکایی را در فهرست ۱۵فرد خطرناک جهان قرار داده اند و برخی نیز خبر داده اند که او تهدید شده است با همان اسلحه ابتکاری خودش کشته خواهد شد.
n
nشبکه تلویزیونی سی.ان.ان بارها این گزارش را دربخش های مختلف خبری خود پخش کرد .

مطلب پیشنهادی:   نمايشگاه علم تا عمل در هفته دولت برگزار مي شود

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!