rnrnrn
ارسال ۳۵۶ اختراع به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ

ارسال ۳۵۶ اختراع به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ارسال 356 اختراع به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای کوهرنگReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس بنیاد نخبگان استان قم از ارسال ۳۵۶ اثر در قالب اختراع به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ خبر داد.

n

n

————————————-

n

nسید حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ اظهار کرد: این جشنواره به همت بنیاد ملی نخبگان در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود.

n

nوی عنوان داشت: جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ شامل استان‌های قم، مرکزی، ‌اصفهان و چهارمحال ‌و ‌بختیاری است.

n

nرئیس بنیاد نخبگان استان قم خاطر نشان کرد: این جشنواره‌ها علاوه بر فراهم کردن فرصت مناسب برای ارزیابی اختراعات و رقابت مخترعان، ساز و کار مؤثری برای تجاری‌سازی اختراعات فراهم می‌کند.

n

nوی تسهیل در تجاری‌سازی اختراعات با توجه به ظرفیت‌های صنعتی در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم و مرکزی و ترویج فرهنگ اختراع و ابتکار و تجلی روحیه خودباوری را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

n

nاخوان با بیان اینکه ۳۵۶ اثر در قالب اختراع به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ ارسال شده است گفت: پس از داوری استانی ۱۵۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه این جشنواره انتخاب می‌شود.

n

nوی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که داوری و تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها صورت می‌گیرد، بخش‌های اختراعات تجاری شده، پارک‌ علم و فناوری و مرکز رشد وجود دارد.

n

nرئیس بنیاد نخبگان استان قم به معیارهای داوری و امتیازبندی آثار اشاره کرد و افزود: امتیازبندی آثار بر اساس نوآوری، ابتکار، سطح علمی و تجاری‌سازی صورت می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:   آئین نامه حمایت گام به گام از پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو

n

nوی خاطر نشان کرد: دارندگان آثاری که در داوری نهایی حداقل امتیاز شش را کسب کنند می‌توانند از تسهیلات ۳ تا ۵ میلیون تومان بهره‌مند شوند و در جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در بخش تجاری‌سازی شرکت داده می‌شوند.

n

nاخوان عنوان داشت: آثار این جشنواره باید دارای گواهی ثبت اختراع باشند و نباید بیش از پنج سال از زمان ثبت آنها گذشته باشد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!