rnrnrn
اقدام مشکوک و شیطنت آمیز سایت آیت الله هاشمی

اقدام مشکوک و شیطنت آمیز سایت آیت الله هاشمی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



اقدام مشکوک و شیطنت آمیز سایت آیت الله هاشمیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

سایت اطلاع رسانی و شخصی آیت الله هاشمی در اقدامی سوال برانگیز و مشکوک و در آستانه سالگرد انتخابات، اقدام به انتشار مجدد نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر فرزانه انقلاب پیش از انتخابات کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان انتشار مجدد نامه پر مساله آیت الله هاشمی به رهبر انقلاب در حالی صورت می گیرد که برخی فعالان و آگاهان سیاسی این نامه را منشا بسیاری از تحرکات و حوادث پس از انتخابات می دانند.

————————————-

با این حال در شرایطی که برخی از گمراهان داخلی همصدا و همگام با رسانه های خارجی و خواست سران غربی به دنبال آلوده کردن ایام سالگرد انتخابات هستند ،انتشار مجدد این نامه چه توجیهی می تواند داشته باشد.

اما ماجرا به این نیز ختم نمی شود.در کنار این نامه چند نامه دیگر از آقای هاشمی خطاب به حضرت امام خمینی منتشر شده است تا نشان دهد آقای هاشمی از این نوع هشدار ها به حضرت امام هم می داده اند!

در گزیده نامه آقای هاشمی به حضرت امام که در سایت ایشان برجسته شده است، در رابطه با خیانت های بنی صدر و سکوت امام خمینی آمده است:مگر می‌شود تمام مشفقان و نیروهای انقلابی در یک سو باشند و بنی‌صدر در یک طرف و جنابعالی موضع ناصح بی‌طرف داشته باشید؟ مردم چه فکر خواهند کرد؟ تاریخ چگونه قضاوت می‌کند؟

و یا در نامه دیگری که به محضر حضرت امام نوشته شده آمده است:دستور جنابعالی در حمایت از” رئیس جمهور منتخب”” مورد سوء استفاده قرار گرفته! ….رئیس جمهور خود را در جایگاه قهرمان و ناجی انقلاب و کشور به مردم معرفی می کند ما را هم غارتگر و قدرت طلب و کارشکن !!

مطلب پیشنهادی:   قاليچه پرنده در فرانسه

آنچه در این شیطنت در وهله اول به چشم می خورد این است که نامه آیت الله هاشمی به رهبر انقلاب تکرار تاریخی نامه ایشان به حضرت امام است و خطری که آن زمان نظام را از جانب بنی صدر تهدید می کرد امروز از جانب منتخب میلیونی مردم تهدید می کند و آقای هاشمی نیز نسبت به همین موضوع و سکوت آنروز امام و امروز رهبر انقلاب اظهار نگرانی کرده اند.

در این راستا گزیده هایی که از نامه های آقای هاشمی نیز انتخاب و برجسته شده است کاملا با این هدف کنار هم قرار گرفته شده است.

ممکن است جناب آیت الله هاشمی خود از این موضوع بی اطلاع باشند، اما بدون شک این اقدام سوال برانگیز اطرافیان وی با برنامه ریزی قبلی و طی دستور مشخص از یک اتاق فرمان خاص صورت گرفته است.امیدواریم دفتر آقای هاشمی توضیح درخوری در این رابطه ارائه دهند’

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!