rnrnrn
انتقال تجربیات میان پارکهای فناوری منطقه در قالب کارگاههای آموزشی

انتقال تجربیات میان پارکهای فناوری منطقه در قالب کارگاههای آموزشی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



انتقال تجربیات میان پارکهای فناوری منطقه در قالب کارگاههای آموزشیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n n

nشهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به ایجاد مرکزمنطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، گفت: درصدد هستیم تا از پارک‌های مختلف کشور برای تبادل تجربیات به سایر پارک‌های فناوری منطقه اعزام کنیم”
————————————-
.

n

n

n

nبه گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود شیخ زین الدین در حاشیه نشست روسای پارک‌های علم و فناوری در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد مرکز منطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری (IRIS) افزود: این مرکز با هدف آموزش، امکان سنجش و ايجاد مراکز رشد و فناوري در کشورهاي منطقه ایجاد شده است.
n
nرئیس شهرک علمی و تحقیقاتی با بیان اینکه دبیرخانه این مرکز در این شهرک مستقر شده است، اظهار داشت: افتتاح IRIS در مجمع يونسکو به تصويب رسيد و دراین راستا قراردادی ميان ايران و يونسکو منعقد شد.
n
nوی به برگزاری نشست روسای پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور اشاره کرد و یادآور شد: به منظور تبادل تجربیات میان پارک‌های علم و فناوری اولین دوره کارگاه آموزشی در این نشست با حضور هیاتی از پارک فناوری "زانگوانسون" چین برگزار می‌شود.

n

nشیخ زین الدین با اشاره به دستاوردهای تحقیقاتی این پارک فناوری یادآور شد: رشد اقتصادی این پارک علم و فناوری از زمان تاسیس (۱۹۹۸) تاکنون ۱۵۰ میلیارد دلار بوده است.

n

nرئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تبادل تجربیات را از اهداف این نشست ذکر کرد و یادآور شد: درصدد هستیم تا از پارک‌های مختلف برای تبادل تجربیات به سایر پارک‌های فناوری منطقه اعزام کنیم.
n
nبه گفته وی در حال حاضر ۲ نفر از پارک علم و فناوری پردیس و شهرک علم و فناوری به شهرک تحقیقاتی اصفهان برای آموزش به پارک فناوری چین اعزام خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:   دانشمندان رقص اتم‌ها را ثبت کردند+تصویر

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!