rnrnrn
تجاری سازی اختراعات و تحقیقات

تجاری سازی اختراعات و تحقیقات

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تجاری سازی اختراعات و تحقیقاتReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
nقوچان – خبرگزاری مهر: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: تجاری سازی اختراعات و تحقیقات یکی از اولویت های اصلی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است.

n

n

nکریم زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزاد درسند چشم انداز افق ۱۴۰۴درصدد تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی واختراعات اعضای این باشگاه است و ایجاد معاونت بهره وری و تولید با همین رویکرد درحال پیگیری و اجراست.


————————————-

nوی ادامه داد: شناسایی، جذب، پرورش، حمایت و هدایت پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان واجدشرایط از اهداف اصلی تشکیل این باشگاه بوده و جذب نخبگان و پژوهشگران داخلی و خارجی به ویژه جهان اسلام یکی از سیاست های راهبردی این باشگاه است.

n

nعضو هئیت رئیسه دانشگاه آزاد با اشاره به سخنی از فرهاد دانشجو مبنی براینکه " باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نگین دانشگاه آزاد است" افزود: اعضای این باشگاه باید ضمن توجه ویژه به مشکلات و موانع موجود در مسیرتوسعه علمی واقتصادی کشور، چالش ها و تهدیدات را به فرصتی برای شکوفایی و خلق حماسه اقتصادی تبدیل نموده و پلی ایمن برای عبور همگان و رسیدن به موفقیت وتوسعه پایدار ایجاد نمایند.

n

nوی تصریح کرد: تاکنون ۵۳ هزار و ۷۰۷ نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پذیرفته شده اند که از این تعداد۱۴ هزار و۷۱۱ عضوفعال این باشگاه هستند همچنین از ۷۴۵ عضو استعدادهای درخشان، ۴۹۴ نفر به عنوان عضو فعال به فعالیت های علمی و پزوهشی می پردازند.

مطلب پیشنهادی:   اختراع دستگاه بازیافت آب صنعت کاشی در یزد

n

nوی با اشاره به برخی ازموفقیت های چشمگیر باشگاه پژوهشگران ادامه داد: ثبت ۲هزار و ۹۸۷ اختراع، چاپ بیش از۱۰۰۰ کتاب، اجرای۱۶ هزار ۳۵۵طرح پژوهشی و ارائه ۳ هزار و ۳۲۴سخنرانی در مجامع علمی و برگزاری ۸۶ همایش بین المللی و ملی برخی ازموفقیت های اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان  و نخبگان است.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!