rnrnrn
تصاویر سریعترین شارژر جهان/ توان شارژ همزمان ۶ دستگاه

تصاویر سریعترین شارژر جهان/ توان شارژ همزمان ۶ دستگاه

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تصاویر سریعترین شارژر جهان/ توان شارژ همزمان 6 دستگاهReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n.

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، به گفته سازندگان All-Dock، این دستگاه می تواند در کمتر از یک ساعت، یک تلفن هوشمند را تا ۸۰ درصد ظرفیت خود شارژ کند.

n

nاین دستگاه برای سازگاری با وسایل خاص، پورت های مشخص ندارد اما یک سری شکاف ها در آن طراحی شده است که با هر وسیله الکترونیکی منطبق می شود


————————————-

n.

n

n

n

nاین شارژر در سه اندازه عرضه شده است که کوچک ترین آنها از نظر اندازه  220 در ۱۱۳ در ۶۱ میلی متر است و چهار درگاه یو اس بی دارد.

n

nشارژر سایز متوسط که آن نیز ۴ درگاه یو اس بی دارد از نظر طول و عرض به اندازه برادر سایز کوچک خود بوده اما عمق آن ۱۴۲ میلی متر است.

n

nبزرگ ترین شارژر می تواند به طور همزمان ۶ دستگاه را شارژ کند. اندازه آن ۳۱۵ در ۱۷۳ در ۶۴ میلی متر است. در تمامی این سه مدل فضای بین شکاف های شارژر ۱۳٫۵ میلی متر است.

n

n

n

nاز آنجا که همه سیم و لوازم جانبی در زیر این شارژر پنهان می شود، ظاهر آن بسیار مرتب است بویژه زمانی که چندین وسیله الکترونیکی همراه در آن واحد توسط این شارژ ، شارژ می شوند.

n

nبه طور معمول شارژ ۶ وسیله به معنای انبوهی از سیم ها و کابل ها در کنار شارژر است اما این شارژر می تواند به مرتب شدن فضا کمک به سزایی بکند.

n

nبا توجه به اندازه مناسب این شارژر، کاربر می تواند در زمان شارژ تلفن هوشمند و یا تبلت خود، تصاویر ویدیویی موجود در آن را مشاهده کند.

مطلب پیشنهادی:   تولید لباسهایی که ورزشکار را خنک نگه می‌دارد

n

n

n

nاین شارژر در سه رنگ سیاه، سفید و قهوه ای گردویی عرضه شده است. 

n

nدر حالی که این شارژرها در مقیاس انبوه به بازار عرضه نشده است اما علاقمندان می توانند اندازه کوچک آن را با قیمت ۵۹ دلار، اندازه متوسط ۸۹ دلار و اندازه بزرگ آن را با قیمت ۱۱۹ دلار پیش سفارش داده و از ماه مه آن ها را دریافت کنند.

n

n

n
nn

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!