rnrnrn
تولید لباسهایی که ورزشکار را خنک نگه می‌دارد

تولید لباسهایی که ورزشکار را خنک نگه می‌دارد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تولید لباسهایی که ورزشکار را خنک نگه می‌داردReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nدانش و فناوری

n

nیک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی با تولید نوعی فناوری لباسهای ورزشی عرضه کرده که با استفاده از عرق ورزشکار وی را خنک نگه می دارد.

n

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مانتین هاردور به عنوان یک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی در کالیفرنیا آمریکا محصولات جدید خود را که با استفاده از عرق ورزشکار وی را خنک نگاه داشته و عملکردش را ارتقا می دهد در گرمای ۴۰ درجه دره بزرگ کنیون آزمایش کرده است


————————————-

n.

n

nمحصولات این شرکت که از آن با عنوان " Way2Cool " (به معنای راهی برای خنک شدن) یاد می شود با نخستین فناوری پارچه ساخته شده است که از عرق فردی که پارچه را برتن داشته برای فعال کردن عاملهای داخلی خنک کننده بهره می گیرد.

n

nاین پارچه ها با این هدف تولید شده که دونده ها در هوای بسیار گرم خنک مانده و از گرم شدن بیش از حد بدنشان جلوگیری شود.

n

nشرکت تولید کننده این لباسهای ورزشی مدعی شده است که فناوری " Cool.Q ZERO" که در تولید این پارچه به کار رفته پیشرفته ترین فناوری دنیا در این عرصه است.

n

nهمچنین گفته شده است که این لباسها در صنعت تولید پوشاک ورزشی نخستین فناوری فعال خنک کننده است که به واقع دمای کلی را هنگام تعریق پایین می آورد.

n

nعملکرد این فناوری در نتیجه حلقه های کوچکی کار می کند که در این پارچه قرار دارد و از موادی استفاده می کند که در فرآیند تصفیه آب به کار می رود تا اطمینان حاصل شود که رطوبت اضافی از بدن دور می ماند. این حلقه ها دارای عامل خنک کننده است که به تعریق واکنش نشان داده و رطوبت موجب می شود که آنها متورم شوند و تأثیر خنک کننده فوری و طولانی روی پوست داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:   دستگاه جداکننده برگ گیاهان دارویی

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!