rnrnrn
تکنولوژی های عجیب ولی پرطرفدار

تکنولوژی های عجیب ولی پرطرفدار

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تکنولوژی های عجیب ولی پرطرفدارReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

رونق بازار کامپیوترهای شخصی تاثیر قابل توجهی در رشد و رونق بازار این محصولات و لوازم جانبی دارد
در بازار متنوع و پر طرفدار محصولات و لوازم دیجیتال شخصی همیشه محصولاتی با طراحی یا قابلیت های متفاوت و منحصر به فرد بیشترین طرفداران را دارند. درست به همین دلیل هم هست که لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی به خاطر تنوع بیشتر در طراحی و البته قیمت ارزان تر بیشتر از محصولات دیگر این بازار مورد توجه کاربران و خریداران قرار می گیرد.”
————————————-

n

این در حالی است که رونق بازار کامپیوترهای شخصی تاثیر قابل توجهی در رشد و رونق بازار این محصولات و لوازم جانبی دارد، تا جایی که حتی رکود و بحران اقتصادی اخیر هم این بازار را تحت تاثیر قرار داده و دچار رکود نسبی کرده است.
با این اوصاف اما اخبار امیدوارکننده اخیر درباره روند رو به بهبود بازار کامپیوتر می تواند بازار لوازم جانبی و محصولات متفاوت و فانتزی این بازار را هم تحت تاثیر قرار داده و بهبود بخشد.
آخرین آمار و تحقیقات انجام شده در این مورد نشان می دهد که صادرات جهانی بازار کامپیوترهای شخصی تا پایان فصل سوم سال ۲۰۰۹ با رشد سالانه ۳/۲ درصدی همراه بوده است. این در حالی است که این رقم در فصل اول و دوم امسال به ترتیب برابر
۸/ ۶ – و ۴/۲- بوده است. با این اوصاف گویا باید منتظر رونق بازار لوازم فانتزی و جانبی کامپیوترهای شخصی تا پایان سال ۲۰۰۹ بود؛ محصولاتی که برای اغلب افراد حتی آنهایی که چندان با تکنولوژی و ابزارش آشنایی نداشته و میانه ای ندارند هم جذاب بوده و می توانند نظر اغلب خریداران را به خودشان جلب کنند. این محصولات به خاطر طرفداران بسیاری که دارند، در تعداد زیاد و البته با تنوع فراوانی طراحی و تولید می شوند. درست به همین دلیل هم برند یا نام شرکت تولید کننده این محصولات برای خریدارانشان چندان اهمیتی نداشته و تنها طراحی و قابلیت آنها با اهمیت است. به این ترتیب هر روز انواع مختلف و متفاوتی از این محصولات فانتزی و جالب به بازار لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی معرفی و عرضه می شوند تا فروش خوبی را نصیب تولیدکنندگانشان بکنند. با این اوصاف قرار است ده محصول جدید و فانتزی بازار محصولات تکنولوژی را در اینجا برایتان معرفی کنیم. این محصولات تنوع بسیاری داشته؛ اما بیشتر در محصولاتی مانند هدفون ها یا حافظه های فلش وجود دارند.
الماس های گران قیمت با لگو
در میان انواع هدفون هایی که این روزها به بازار معرفی و عرضه می شوند، احتمالا برای خیلی از ما داشتن هدفونی پوشیده شده با الماس های گران قیمت می تواند جالب و هیجان انگیز باشد.
این هدفون جالب را شرکت deos که تولید کننده محصولات و لوازم جانبی برای انواع ipod است، طراحی و تولید کرده است. قسمت پایینی بدنه این هدفون پوشیده از الماس های معروف و شناخته شده ساواروفسکی است. این هدفون در رنگ های متنوعی طراحی شده و حتی اگر به داشتن یک هدفون ساده علاقه مندید، می توانید این هدفون ها را بدون الماس و با رنگ های مختلف و ساده خریداری کنید.
لازم نیست چندان هم نگران قیمت این هدفون لوکس باشید؛ چون این هدفون با قیمت مناسب ۹۹/۱۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش می رسد.
حالا اما اگر به داشتن یک جفت هدفون اسپرت و منحصر به فرد علاقه مند هستید، می توانید سراغ هدفون هایی با طراحی شبیه به لگو بروید. این هدفون های جالب و متفاوت را شرکت ژاپنی elecom طراحی و تولید کرده و با قیمت ۲۳ دلار به بازار عرضه کرده است. این هدفون های لگو شکل در رنگ های متنوعی مانند آبی، مشکی، قرمز، سفید، صورتی و بنفش طراحی شده اند.
گیره ای روی خط کش
بازار پر رونق انواع حافظه های فلش در سال های اخیر میزبان محصولاتی با طراحی های مختلف و جالب بوده است که هر کدام توانسته اند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده و فروش مناسبی پیدا کنند.
این بار اما گویا قرار است با یک محصول منحصر به فرد و البته کاربردی آشنا شویم. یک شرکت چینی به نام audio cubes به تازگی حافظه فلشی با طراحی متفاوت را به بازار معرفی کرده است.
این حافظه فلش طرحی شبیه به خط کش داشته و آنقدر دقیق است که حتی می تواند به عنوان خط کش هم مورد استفاده قرار بگیرد. این در حالی است که این محصول به خاطر ظرافت طراحی و باریکی بدنه می تواند به عنوان نشانگر صفحات کتاب هم مورد استفاده قرار بگیرد. ظرفیت حافظه این محصول برابر دو گیگابایت بوده و با قیمت ۹۹/۲۹ دلار هم به فروش می رسد.
یک گیره لباس چوبی که بتواند اطلاعات شما را ذخیره کند هم به قدر کافی جالب توجه است. این محصول در واقع یک حافظه فلش است که شرکت usb brando آن را در سه نسخه ۲، ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی و تولید کرده است. برای خریدن این محصول جالب هم تنها باید به ترتیب ۲۰، ۲۱ و ۳۴ دلار برای نسخه های ۲، ۴ و ۸ گیگابایتی بپردازید.
در این میان اما گاهی هم محصولاتی با طراحی خود لوازم دیجیتال اما با ایده های متفاوت هم می توانند جالب توجه باشند. حالا اگر قرار باشد یک دستگاه کارت خوان این طراحی را داشته باشد می تواند محصول جدید شرکتusb geek باشد. این دستگاه کارت خوان طرحی شبیه به کلیدهای کیبوردهای کلاسیک کامپیوترهای شخصی دارد. این دستگاه در واقع از دو کلید enter و ctrl تشکیل شده است.
کارت های حافظه microsd، t-flash و micro sdhc قابلیت سازگاری با این دستگاه کارت خوان را دارند. اگر به داشتن این محصول جالب علاقه مند شده اید، بهتر است بدانید که باید ۱۲ دلار برای خرید آن هزینه کنید.
اسپیکرهای بزرگ و جالب
اگر به داشتن اسپیکرهای قوی با طراحی جالب و متفاوت علاقه مندید، بهتر است بدانید که یک شرکت چینی به تازگی چنین محصولی را به بازار معرفی و عرضه کرده است.
این اسپیکرها که با نام horn به بازار معرفی شده طراحی شبیه به بلندگوهای قدیمی اما با ابعاد بزرگ تر دارد. ابعاد هر کدام از این اسپیکرها برابر ۸×۱۴×۳۶ اینچ است و از سیستم استریو بهره می برد. این محصول لوکس و جالب با قیمت ۱۵۰۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می رسد.
همبرگری برای گرم کردن دستان شما
با رسیدن فصل سرما و زمستان بازار محصولات گرم هم حسابی داغ شده است. این رونق حتی به بازار محصولات دیجیتال هم رسیده است تا جایی که یک ماوس پد جالب برای کاربران به اصطلاح سرمایی طراحی و تولید شده است.
این ماوس پد طرحی شبیه به یک همبرگر بزرگ داشته و کاملا سطح دست را می پوشاند و از سرما محافظت می کند. این محصول جالب را شرکتی به نام gadget4all و با قیمت ۱۴ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش می رساند.
گهواره ای برای iphone
در حالی که هر روز به تعداد طرفداران گوشی موبایل شرکت apple اضافه می شود، بازار محصولات و لوازم جانبی مخصوص آن هم به تدریج داغ تر می شود.
در این میان شارژرهای خورشیدی گویا طرفداران بیشتری هم دارند. با این حال اما اگر همین شارژرهای پر طرفدار طراحی منحصر به فردی هم داشته باشند، قطعا فروش بهتری هم خواهند داشت. شرکت hammock به تازگی شارژری با این خصوصیات را برای iphone طراحی کرده است. این شارژر با انرژی خورشیدی کار می کند و طراحی جالب و شبیه به یک گهواره را دارد. این شارژر با قیمت ۲۹ دلار به بازار عرضه شده است.
هم کیس کامپیوتر، هم کشو
از آنجایی که کاربران کامپیوتر این روزها دیگر وقت بیشتری را صرف کار با آن می کنند، ترجیح می دهند که لوازم مورد نیازشان را هم در نزدیکی خود داشته باشند.
درست به همین دلیل هم یک شرکت چینی یک کیس کامپیوتر جدید را که مجهز به کشو برای جا دادن لوازمی مانند cd و سوزن است، به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول جالب در حال حاضر با قیمت ۹۵/۹ دلار به فروش می رسد.
شطرنج با قارچ خور
دیگر بازی معروف super mario یا همان قارچ خور برای اغلب ما شناخته شده است.
درست به دلیل همین محبوبیت است که لوازم و محصولاتی با طراحی شخصیت های مختلف این بازی می تواند برای اغلب خریداران جالب توجه باشد. این بار یک شرکت تولید کننده لوازم اسباب بازی شطرنجی را با طراحی شخصیت های این بازی طراحی و تولید کرده است که انتظار می رود فروش خوبی هم داشته باشد. این شطرنج جالب در حال حاضر با قیمت ۹۹/۳۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می رسد.

مطلب پیشنهادی:   اختراع پارکومتر هوشمند در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک

n

منبع : دنیای اقتصاد

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!