rnrnrn
تیم کوک مدیر عامل اپل: منتظر یک محصول بزرگ باشید

تیم کوک مدیر عامل اپل: منتظر یک محصول بزرگ باشید

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



تیم کوک مدیر عامل اپل: منتظر یک محصول بزرگ باشیدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمحصول جدید اپل در راه است. این را «تیم کوک» مدیرعامل این شرکت در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرده است، اما او درباره اینکه این محصول چیست چیزی نگفته است. حدود دو هفته به کنفرانس برنامه نویسان شرکت اپل باقی مانده است و کوک در مصاحبه‌ای درباره موضوعات مختلفی مانند تلویزیون اپل، فیس بوک و سیری صحبت کرده است.

n

n


————————————-

n

nاو درباره تبلت‌ها می‌گوید: «ما مخترع تبلت نبودیم، اما تبلت مدرن را اختراع کردیم. به عقیده من تبلت‌ها کامپیوترهای شخصی را کنار خواهند زد. من کامپیوتر مک را خیلی دوست دارم اما بیشتر وقتم را با آی‌پد می‌گذرانم». وقتی از او پرسیده شد که چرا اپل در چین یک کارخانه راه‌اندازی نمی‌کند، او گفت: «دلیل آن مشخص است، چون کارخانه دیگری بهتر از ما در آنجا می‌تواند این کار را انجام بدهد. اما بخش اصلی آی‌فون و آی‌پد شامل نمایشگر آن اینجا در کنتاکی آمریکا تولید می‌شود. من امیدوارم روزي برسد که محصولات ما کاملا در آمریکا سمبل شوند و این کار نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در سیستم آموزشی ما دارد». او درباره آی‌فون معتقد است که این موبایل هوشمند بهترین است: «ما تنها یک مدل موبایل هوشمند عرضه کردیم و شرکت‌های دیگر چندین مدل را عرضه کردند، اما هدف ما این است که بهترین محصول را ارائه کنیم. ویندوز تازه دارد وارد بازار موبایل‌های هوشمند می‌شود؛ باید منتظر شد و دید که آینده‌اش چه می‌شود». او همچنین درباره ورود به بازار موبایل‌های ارزان قیمت گفت: «کسی چه می‌داند که ما در آینده چه خواهیم کرد».
nکوک گفت که فیس بوک کمپانی بسیار بزرگی است که احترام او را بر می‌انگیزد: «ما رابطه خوبی با هم داریم و باید منتظر شنیدن خبرهای خوبی از این همکاری باشید». با وجود انتقادهایی که اخیرا به سیری وارد شده است او همچنان می‌گوید که سیری از محبوب‌ترین امکانات اپل در آیفون ۴S است و این سرویس نشان داده است که مردم دوست دارند رابطه‌های مختلفی را با تلفن همراهشان برقرار کنند. او از ایجاد تغییرات جدید و جالبی روی سیری در ماه‌های آینده هم خبر داد. او درباره اپل و استیو جابز آن می‌گوید: «من چیزهای زیادی از استیو آموختم و یکی از غم انگیزترین روزهای زندگی‌ام روز مرگ او بود. من موزه‌ها را دوست دارم اما دلم نمی‌خواهد در آنها زندگی کنم. استیو به ما آموخت که روی گذشته تمرکز نکنیم و به آینده تکیه کنیم. استیو جابز فردی باهوش و آینده نگر بود و من هرگز نمی‌توانم نقش او را بازی کنم و جای او را بگیرم. کارها باید عالی انجام شوند و خوب و خیلی خوب هم پذیرفته نیست. این قانونی است که در اپل نهادینه شده است. اپل یک فرهنگ تعالی مخصوص دارد و من قصد ندارم آن را تغییر دهم».

مطلب پیشنهادی:   رباتی با مغز شبیه انسان

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!