من یک محصولی را 7 سال پیش از روی نمونه آمریکایی آن ایده گرفتم وساختم و فکر نمیکردم نیازی به ثبت اختراع داشته باشدو ایده خودم را در اختیار دیگران گذاشتم و بیش از 6 کارخانه در ایران مشغول تولید این محصول هستند تا اینکه یکی از آنان در سال 1390 آن را ثبت کرد !این یک تقلب آشکار است و میخواهم با این موضوع برخورد شود .nلطفا مرا راهنمایی کنیدnضمنا من 2 اختراع دیگر هم دارم که مشابه خارجی هم نداردو میخواهم آن را ثبت کنم
————————————-
‘, 1, 20, ‘2012-04-08 08:53:11’, 66, ‘محمد راستگو مقدم
ثبت اختراع جعلی
با
بدون دیدگاه
