rnrnrn
ثبت ۶ برند فرش جمهوری اسلامی ایران در وای پو مرکز مالکیت معنوی دنیا

ثبت ۶ برند فرش جمهوری اسلامی ایران در وای پو مرکز مالکیت معنوی دنیا

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ثبت 6 برند فرش جمهوری اسلامی ایران در وای پو مرکز مالکیت معنوی دنیاReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
nمعاون وزير و رييس مرکز ملي فرش ايران از ثبت ۶ برند فرش جمهوري اسلامي ايران در واي پو مرکز مالکيت معنوي دنيا خبر داد.

n


————————————-

nباقر آقا عليخاني  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني را بهترين فرصت  حمايت از توليد کنندگان دانست و گفت : ما اعتقاد داريم  فرش ايران  با قدمت و کيفيت  بالا تنها محصوليست که در جهان رهبري ومحوريت بازار را در ختيار  خود دارد.

n

nمعاون وزير  و رييس مرکز ملي فرش ايران قزوين را يکي از برند هاي معتبر فرش در کشور خواند و اظهار داشت : استان قزوين  يکي از برند هاي موفق کشور در زمينه فرش دست بافت است که  برند اعتماد، نمادي از هنر دست هنرمندان اين استان است.

n

n

nوي از امتيازات در نظر گرفته براي  توليد کنندگان ،تشکل ها و انجمن هاي فرش استان گفت : با مشارکت استانداري ،شهرداري و سازمان صنعت معدن تجارت استان ۷۰۰ متر از فضاي سعدالسلطنه در اختيار  توليد کنندگان ،تشکل ها و انجمن هاي فرش قرار مي گيرد و تلاش داريم تا عرضه مستقيم فرش توسط توليد کنندگان استان قزوين در اين فضا صورت گيرد .

n

nباقر آقا عليخاني آموزش فرش در استان را يک امر مهم دانست و اظهار داشت : ما تلاش خواهيم کرد که در استان قزوين بيش از ۲ هزار نفر  بافنده فرش دست بافت را تعليم دهيم.

n

nمعاون وزير  و رييس مرکز ملي فرش ايران در سوال خبرنگار ما مبني بر  توليد مشابه فرش ايران توسط کشور هاي ديگر در بازار جهان گفت : کشورهاي رقباي ما در زمينه فرش  توان رقابت با توليد کنندگان ايراني را در زمينه مرغوبيت و کيفيت کالا را ندارند با توجه به اين قضيه بسياري از رقباي  ما در بازار جهاني  عقب نشيني کرده اند .

مطلب پیشنهادی:   8 پدیده علمی-تخیلی که به حقیقت پیوسته اند!

n

nوي در پايان از برنامه صادرات کشور در سال ۹۱ گفت : ما در سال ۸۹ پانصد وپنجاه مليون دلار و در سال ۹۰ پانصد شصت مليون دلار صادرات داشته ايم که با هدف گزاري و برنامه هاي که انجام داده ايم  در تلاش هستيم که اين مقدار صادرات را در سال ۹۱ به يک مليارد دلار برسانيم./س

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۱۲-۰۹ ۱۸:۴۵:۵۳’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!