rnrnrn
حسنوند: مبتکرین و مخترعین مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند

حسنوند: مبتکرین و مخترعین مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حسنوند: مبتکرین و مخترعین مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nاستاندار بوشهر گفت: مبتکرین و مخترعین که نقش مهمی در خودکفایی تولیدات کشور دارند مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند.
nبه گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در بازدید از تولیدات مبتکر و مخترع بوشهری گفت:  پژوهشگران در سال‌های اخیر به سمت تحقیق و پژوهش گام‌های خوبی برداشته‌اند و شاهد شکوفا شدن استعدادهای درخشانی  در تولید، اختراع و ابتکارآنان هستیم.
nوی داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت  وداشتن بانکی اطلاعاتی در امر پژوهش را یک ضرورت دانست و گفت: استان بوشهر مملو از استعدادهای سرشار و بالقوه‌ای است که باید با حمایت به فعلیت برسد


————————————-

n.
nاستاندار بوشهر افزود: حمایت از مبتکرین و مخترعین خلاق و ارائه‌کنندگان طرح‌های پژوهشی موفق از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم استان بوشهر است.
nحسنوند با بیان اینکه امروز دانشمندان این مرز و بوم توانسته‌اند در عرصه‌های مهم علم و دانش در دنیا موفقیت‌های زیادی کسب کنند تصریح کرد: استان بوشهر دارای جوانی خلاق ، مبتکر ومقق است که باید با میدان دادن به آنان و حمایت مادی و معنوی از این قابلیت‌ها برای توسعه کشور استفاده شود.
nمحمد رضا روستا، مخترع و سازنده  بوشهری نیز گفت: با همکاری فرزندانم موفق به ساخت ۱۲ نوع دستگاه که مشابه خارجی ندارد شده‌ام.
nوی با بیان اینکه این دستگاه‌ها پس از تحقیقات و پژوهش‌های لازم ساخته می‌شود تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت دستگاه عابرنان به اتمام رسیده است که این دستگاه قادر است بدون بکار بردن دست اقدام به تولید انواع نان کند.
nروستا افزود: دستگاه عابر نان با کارت بانک یا پرداخت وجه نقد اقدام به تولید نان می‌کند افزود: این دستگاه که با ۱۵۰ میلیون تومان بدون هیچ‌گونه حمایت مادی و معنوی در مدت سه ماه ساخته شده است مشابه خارجی ندارد و قادر است در هر سه ثانیه یک قرص نان تولید کند.
nاین مبتکر همچنین از ساخت عابر آش خبرداد وگفت: تولید آش از ویژگی‌های این دستگاه است.
nوی ساخت قایق هوشمند، پیتزا پز ،کولر همراه، دزدگیر ماشین هوشمند، سامانه ماهی‌گیر را از دیگر تولیدات خود نام برد و گفت: قصد دارم کشورم در تولید انواع لوازم به جایی برسانم که افتخار و عزت ایرانیان در جهان بیش از پیش نمایان شود.
nروستا از استاندار بوشهر ساخت از تولیدات و اختراعات موجود حمایت شود که استاندار بوشهر دستورداد نشستی برای حمایت لازم از مخترع بوشهری تشکیل و امکانات لازم برای رسیدن به تولید انبوه فراهم شود.

مطلب پیشنهادی:   همایش ویژگی های آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!