rnrnrn
حل مشکلات نور برای دوچرخه سواران

حل مشکلات نور برای دوچرخه سواران

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حل مشکلات نور برای دوچرخه سوارانReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nحل مشکلات نور برای دوچرخه سواران

n

nیک مبتکر استونیایی مشکلات استفاده از نور در تاریکی و روشنایی را حل کرده و چراغ هوشمندی برای دوچرخه سواران ساخته که می‌داند چه زمانی حرکت و چه زمانی ترمز می‌کنید و حتی میزان تاریکی محیط چقدر است.

n

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، ایندرک ربین با طراحی و ساخت چراغ هوشمند "ولودروم" برای دوچرخه سواران تمام مشکلات مربوط به نور دوچرخه را حل کرده است


————————————-

n.

n

nاین چراغ مقاوم به آب پشت زین دوچرخه نصب می‌شود و دارای شتاب سنجی است که موجب می‌شود تشخیص دهد دوچرخه چه زمانی در حرکت است. این شتاب سنج به نوبه خود نور را به طور اتوماتیک همزمان با حرکت دوچرخه تنظیم می‌کند و زمانی که دوچرخه طی یک دقیقه حرکتی نداشته باشد، خاموش می‌شود.

n

n

n

nاین طراحی منتقل کننده این مفهوم است که کاربر هرگز مجبور نیست که فکر کند چراغ را روشن کرده و یا باید آن را خاموش کند.

n

nاین چراغ هوشمند همچنین دربرگیرنده یک حسگر نور است. با استفاده از این حسگر خروجی ال ایی دی ۳ وات خود را تنظیم می‌کند. این امر به حفظ باطری کمک کرده و تنها در شرایطی که محیط تاریک‌تر باشد نور را به بیشترین حد می‌رساند. وقتی که این ال ایی دی به طور کامل روشن شده باشد، نور آن از فاصله ۳۰۰ متری پشت و کنار قابل تشخیص است.

n

nیکی از کاربردهای سودمند این چراغ هوشمند که به واسطه شتاب سنج فراهم شده زمانی است که دوچرخه سوار ترموز می‌کند. وقتی که چراغ کاهش سرعت ناگهانی را تشخیص دهد به صورت موقت روشن‌تر می‌شود تا به رانندگان هشدار دهد که دوچرخه سوار درحال توقف است. این فناوری شبیه به چیزی است که در سیستم ولولایتس برای موتورسواران استفاده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:   بومی سازی دستگاه نمونه بردار اتوماتیک غلات و دانه های گیاهی

n

nانرژی چراغ هوشمند دوچرخه با یک باطری قابل شارژ لیتیوم – پلیمر تأمین می‌شود که شارژ آن به واسطه یک کابل یو اس پی نیز امکان پذیر است. وقتی که این باطری شارژ شد، می‌تواند ۱۰۰ ساعت کارکرد مستمر و یا سه ماه کارکرد متوسط داشته باشد.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!