rnrnrn
حمايت از نخبگان و مخترعين از اهداف مؤسسه آموزشي صنايع دفاع است

حمايت از نخبگان و مخترعين از اهداف مؤسسه آموزشي صنايع دفاع است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حمايت از نخبگان و مخترعين از اهداف مؤسسه آموزشي صنايع دفاع استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nدكتر علي مختاري در نشست مشترك مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول با مديران ارشد اين مركز افزود: نقش دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي در ارتقاء سطح علمي و تحقيقاتي در كشور بسيار مهم است.
nوي تصريح كرد: با توجه به امكانات و تجهيزات علمي و تحقيقاتي كه در اين واحد دانشگاهي وجود دارد، مي توان ادعا كرد كه اين واحد مايه مباهات جامعه علمي استان و حتي كشور است.
nوي ادامه داد: بايد ظرفيت هاي علمي پژوهشي اين واحد دانشگاهي به متوليان صنايع بزرگ كشور در بخش هاي دولتي و خصوصي معرفي شود.
nمعاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد علي آبادكتول نيز در ابتداي اين ديدار با تشريح نقش دانشگاه آزاد اسلامي در توسعه و پيشرفت علمي كشور، موفقيت اين مولود انقلاب را به عنوان بزرگترين و جامع ترين مركز آموزش عالي كشور، مرهون مديريت و انتقال دانش با كاركردي پيشتازانه در عرصه آموزش عالي عنوان كرد


————————————-

n.
nدكتر سيدحاتم مهدوي نور افزود: خوشبختانه امروز دانشگاه آزاد اسلامي با كسب رتبه اول علمي كشور به همگان آموخته است كه مي توان با منابع محدود كارهاي بسيار بزرگ انجام داد.
nوي با اشاره به رويكرد حوزه پژوهش در كاربردي كردن طرح هاي تحقيقاتي، از بسترسازي و تدوين سند توسعه در جهت نيل به اهداف آموزشي و پژوهشي استان خبر داد و افزود: تربيت نيروي انساني خلاق و دانش آفرين در سطوح ملي و بين المللي از برنامه هاي اين واحد دانشگاهي است.
nوي با اشاره به امكانات و تجهيزات موجود در واحد علي آبادكتول خاطرنشان كرد: اين واحد دانشگاهي آمادگي لازم براي اجراي فعاليت هاي مشترك آموزشي و پژوهشي و هم چنين توسعه طرح هاي پژوهشي با رويكردي علمي و اثربخش را داراست.
nدر ادامه اين نشست، رئيس مركز تحقيقات انرژي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول، مأموريت مركز تحقيقات انرژي را رهبري، هدايت، مشاوره و اجراي پژوهش هاي كاربردي سازماندهي شده مرتبط با توليد انرژي و هم چنين بهينه‌سازي مصرف انرژي اعلام كرد.
nدكتر آزاده سادات نعيمي‌ اظهار كرد: مركز تحقيقات انرژي اين واحد دانشگاهي با داشتن پانزده عضو ثابت با مرتبه ‌هاي علمي استاديار، دانشيار و متخصص در حوزه‌ هاي مختلف انرژي و هم چنين تجهيز آزمايشگاه ‌هاي تحقيقاتي تخصصي از جمله آزمايشگاه سلول ‌هاي خورشيدي و آزمايشگاه پيل سوختي، ظرفيت‌ هاي بالايي در راهبرد پروژه ‌هاي ملي در حوزه انرژي دارد.

مطلب پیشنهادی:   جرائم و مجازات های ناقضان حقوق پدیدآورندگان آثار ادبی و هنری

n

nمنبع ایرنا.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!