rnrnrn
حمايت مركز ملي فرش از ثبت مالكيت معنوي و جغرافيايي فرش‌هاي ايراني

حمايت مركز ملي فرش از ثبت مالكيت معنوي و جغرافيايي فرش‌هاي ايراني

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حمايت مركز ملي فرش از ثبت مالكيت معنوي و جغرافيايي فرش‌هاي ايرانيReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمديرعامل اتحاديه سراسري تعاوني‌هاي فرش دستباف كشور از مركز ملي فرش خواست تا از طرح‌ها و نقشه‌هاي فرش‌هاي ايراني و ثبت مالكيت معنوي و جغرافيايي آن حمايت بيشتري صورت دهد.

n

n


————————————-

nعبدالله بهرامي در گفت‌ وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ايسنا با اشاره به پتانسيل‌هاي بالاي فرش دستباف ايران، اظهار كرد: هم اكنون نقشه‌هاي متنوع و متعدد زيادي در كشور وجود دارد اما متاسفانه حراست و پاسداري لازم از آنها به عمل نمي آيد در نتيجه كشورهاي رقيب اين طرح‌ها و نقشه‌ها را به راحتي كپي‌برداري و در فرشهاي خود استفاده مي كنند.

n

n

nوي آمادگي اتحاديه سراسري فرش دستباف كشور را به جهت به كارگيري عيني نقوش و طرح‌هاي ايراني فرش اعلام و بر ضرورت ارتقاي فرش‌هاي اصيل ايراني با توجه به نياز روز و فراهم كردن زمينه سرعت بخشي و ارتقاي هنر صنعت فرش تاكيد كرد.

n

n

nبهرامي در ادامه به تشريح برنامه‌هاي پيش‌بيني شده اتحاديه در سال جاري پرداخت و گفت: ‌يكي از برنامه‌هايي كه امسال در جهت بهبود و ارتقاي كيفيت توليدات دنبال خواهيم كرد، تهيه و تدوين طرح‌هايي به منظور افزايش بهره‌وري و كاهش قيمت تمام شده توليدات است.

n

n

nوي گفت: همچون سنوات گذشته معرفي بافندگان به سازمان تامين اجتماعي را به جهت بهره‌مندي از مزاياي بيمه درماني در دستور كار داريم.

n

nمديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي فرش دستباف كشور در عين حال افزايش صادرات، حمايت از اشتغال پايدار و ساماندهي شبكه تهيه و توزيع مواد اوليه را از مهمترين رويكردهاي اين اتحاديه در سال جاري عنوان كرد.

مطلب پیشنهادی:   شرکت های دانش بنیان هم می توانند متقاضی طرح های کلان باشند

n

nبهرامي در پايان ابراز اميدواري كرد: با توجه به پتانسيل بالا و گستردگي واحدهاي توليدي فرش در بخش تعاوني‌، تحول هدفمند و سازنده‌اي در حوزه هنر صنعت فرش به وجود آيد.

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۶-۲۲ ۰۷:۳۸:۲۷’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!