خبر مرگ سایت

سلام اما ما که سالم نیستیم خبر مرگتون با این سایت درست کردنتون.nیعنی حیف تمام این مخترعین عزیزی که برای شما کامنت میزارن.nاین چه وضع طراحی سایته یجوری طراحی میکردید که بشه براشون جواب فرستاد و دیگرون هم ببینن…nمن که پشیمون شدم با این همه ناله و فغان بچه ها ترجیح میدم تو خارج کارامو ثبت کنم…nبرای همتون آرزوی سربلندی دارم
————————————-
‘, 1, 20, ‘2012-04-23 12:31:45’, 66, ‘مهم نیست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *