خدمت شما

سلام اختراعات ما برای ساخت لااقل یک کارگاه یا ازمایشگاه فنی میخواییم پس جطور اول بسازیم بعد ثبت کنیم؟؟
————————————-
‘, 1, 20, ‘2012-03-31 15:23:11’, 66, ‘فرزاد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *