rnrnrn
دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تجاری سازی علم و اقتصاد دانش بنیان پیشقدم شود

دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تجاری سازی علم و اقتصاد دانش بنیان پیشقدم شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تجاری سازی علم و اقتصاد دانش بنیان پیشقدم شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nجواد هروی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افزود:هیچ گاه نمی توان منکر جایگاه دانشگاه آزاد در آموزش عالی و تاثیر بسزایی که در آموزش چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی داشته است،بود.

n

nوی با بیان اینکه تغییرات  در روند توسعه آموزش عالی و تحولات آن میسر است، گفت: با تصمیم جدید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای تغییر ریاست این دانشگاه، حمید میرزاده سرپرستی دانشگاه آزاد را عهده دار شد و مجلس نیز همچنان که از منویات مقام معظم رهبری حمایت می کند و در راستای قانون اساسی وظایف نظارتی خود را انجام می دهد، مساعدت و کمک تمامی دانشگاه ها در حیطه آموزش عالی را انجام می دهد


————————————-

n.

n

nجواد هروی در ادامه با اشاره به برنامه های میرزاده برای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:انتظار ما این است که طبق برنامه های وی  که روند کیفی سازی دارد ، پیش برود.
nوی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدیریت جدید ، مشکلاتی که در بدنه دانشگاه آزاد وجود دارد و مسائلی که در حیطه اعضای هیات علمی، سطح حقوق و بازنشستگی هاست مرتفع شود.

n

nعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر گسترش تحقیقات و فناوری ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که یک وزنه آموزشی و پژوهشی در کشور است باید با اتخاذ تدابیری در جهت سنجش و پذیرش دانشجویان نیز قدم هایی بردارد.

مطلب پیشنهادی:   جرائم و مجازات های ناقضان حقوق پدیدآورندگان آثار ادبی و هنری

n

nوی با بیان اینکه دکتر جاسبی ، تلاش های شایسته ای برای بزرگترین دانشگاه  حضوری جهان داشته است، گفت: انتظار ما این بود که در دوره مدیریت فرهاد دانشجو، نگاه کیفی به دانشگاه و ارتقای اعضای هیات علمی و افزایش حقوق و دستمزدها را شاهد باشیم که متاسفانه فرصت مدیریت وی  کوتاه بود.

n

nوی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها به عنوان قطب علمی  در سطح بین المللی ایفای نقش کند بلکه در بحث تجاری سازی علم و اقتصاد دانش بنیان پیشقدم باشد.

n

nنماینده مردم قائنات و زیرکوه ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن نیمی از دانشجویان کشور و اعضای هیات علمی گسترده ای که دارد ، می تواند گام های جدی تری در تحولات پویایی علمی کشور بر دارد

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!