rnrnrn
در دانشگاه صنعتی امیرکبیر  سومین هفته مهندسی ساخت و تولید آغاز شد

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سومین هفته مهندسی ساخت و تولید آغاز شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سومین هفته مهندسی ساخت و تولید آغاز شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nسومین هفته مهندسی ساخت و تولید از امروز تا ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه دارد.

n

n

nبه گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر زارعی نژاد، رییس هفته ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه این هفته افزود: هدف از برگزاری این هفته آشنایی دانشجویان با زمینه های مختلف ساخت و تولید است.


————————————-

nوی تصریح کرد: هفته ساخت و تولید از سال ۹۰ با همت شاخه دانشجویی انجمن مهندسی ساخت و تولید آغاز به کار کرده است و سالانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

n

n

nرییس هفته مهندسی ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در این هفته میزگردهای ارتباط صنعت و دانشگاه و تجاری سازی ابداعات و اختراعات برگزار می شود.

n

n

nزارعی نژاد با اشاره به برگزاری سه نشست گفت‌وگوی آزاد دانشجویی در هفته مهندسی ساخت و تولید تصریح کرد: این گفت‌وگوها با موضوعات دانشجوی صنعتگر، دانشجوی برگزیده در صنعت و دختران در صنعت برگزار خواهند شد.

n

n

nوی خاطرنشان کرد: طی روزهای هفته مهندسی ساخت و تولید کارگاه های آموزشی با موضوع مهندسی معکوس، سیستم کنترلی در صنعت و ساخت دستگاه CNC برگزار می شود.

n

n

nرییس هفته مهندسی ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: از دیگر برنامه های این هفته برگزاری سیمنار معرفی ساخت و تولید و ابزار برشی است.

n

n

nزارعی نژاد گفت: درحاشیه این برگزاری این هفته، نمایشگاهی از دستاوردهای صنایع مختلف نیز در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:   چرخ اشتغال با فناوری اطلاعات می چرخد/نقش استارتاپها در تولید بومی

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!