rnrnrn
رئيس بنياد ملي نخبگان: بانك اطلاعات نخبگان و استعدادهاي برتر تشكيل مي‌شود

رئيس بنياد ملي نخبگان: بانك اطلاعات نخبگان و استعدادهاي برتر تشكيل مي‌شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



رئيس بنياد ملي نخبگان: بانك اطلاعات نخبگان و استعدادهاي برتر تشكيل مي‌شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئيس بنياد ملي نخبگان گفت:‌ با تشكيل معاونت شناسايي و جذب نخبگان در اين بنياد، بايد بانك اطلاعات نخبگان و استعدادهاي برتر كشور ايجاد شود.

n

n

n

n نسرين سلطانخواه رئيس بنياد ملي نخبگان در مراسم معارفه معاون شناسايي و جذب نخبگان و امور فرهنگي اين بنياد گفت: تا به حال كار شناسايي و جذب نخبگان در دبيرخانه شوراي نخبگان انجام مي‌شود و ساختار خاصي براي اين فعاليت‌ها وجود نداشت.


————————————-

n

n
nوي ادامه داد:‌ در بسياري از ديدارهاي حضوري كه با نخبگان داشتم بيشتر سؤالات آن‌ها در حوزه شناسايي و جذب بوده است و از اينرو تشكيل چنين معاونتي مي‌تواند سؤالات زيادي را پاسخ دهد.
n
nرئيس بنياد ملي نخبگان گفت: معاونت فرهنگي در بنياد ملي نخبگان وجود نداشت و در حالي كه بايد براي ايجاد حس تعهد و مسئوليت در مقابل مردم در بين نخبگان برنامه‌ريزي شود.
n
nوي افزود: وظايف برنامه‌ريزي براي حمايت‌هاي معنوي و فرهنگي نخبگان وجود نداشت كه با تشكيل اين معاونت اين برنامه‌ريزي‌ها انجام خواهد شد و حسن حسيني دانشيار فلسفه دانشگاه صنعتي شريف مسئوليت اين معاونت را بر عهده گرفته‌اند.
n
nسلطانخواه گفت: تاكنون ۲۳ دفتر نخبگان در استان‌هاي كشور راه‌اندازي و فعال شده‌اند و همچنين ۱۵ نمايشگاه اختراعات در سراسر كشور برگزار شده است.
n
nوي افزود: اما متأسفانه بانكي از اطلاعات نخبگان و استعدادهاي برتر در كشور وجود ندارد و اميدواريم كه با تشكيل اين معاونت جديد در بنياد نخبگان، اين بانك اطلاعاتي نيز تشكيل شود.

مطلب پیشنهادی:   آغاز دوباره بزرگترين آزمايش علمي جهان تا چند روز آينده

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۱-۰۲-۱۸ ۰۱:۴۴:۴۴’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!