راه‌اندازی کمیته تحقیقات و فناوری شهرستان گناباد

nمدیر مرکز رشد فناوری شهرستان گناباد از راه‌اندازی 'کمیته تحقیقات و فناوری' به ریاست فرماندار این شهرستان خبر داد/ 'این کمیته با هدف حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی موفق، تجاری‌سازی آنها و شناخت افراد خلاق و صاحب ایده راه‌اندازی شده است

n

nبه گزارش خبرنگار «نسیم»، علیرضا جاوید عربشاهی در جمع خبرنگاران در این شهرستان افزود: دبیرخانه این کمیته در مرکز رشد و فناوری شهرستان واقع شده و مسئولین دانشگاه‌ها و سایر مدیران نهادهای علمی شهرستان در آن عضو هستند.'


————————————-
‘, 1, 20, ‘2013-05-12 07:57:43’, 756, ‘

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *