rnrnrn
راه اندازي سايت تجاري سازي فناوري ها از سوي سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي

راه اندازي سايت تجاري سازي فناوري ها از سوي سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



راه اندازي سايت تجاري سازي فناوري ها از سوي سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتيReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nاديبي- وب سايت دفتر مرکزي تجاري سازي فناوري سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران با هدف تجاري سازي فناوري ها به بهره برداري رسيد. دکترمجيد جوانمرد، مديرکل دفتر مرکزي تجاري سازي فناوري سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران با بيان اين خبر در گفت وگو با خراسان افزود: جذب نيازهاي فناوري صنايع کشور و همچنين تجاري سازي فناوري هاي دانشگاه ها، مراکز رشد، پارک هاي علم و فناوري و صاحبان فناوري از ديگر اهداف راه اندازي اين دفتر است. وي تصريح کرد: اين سايت هم اکنون به آدرس www.irost.org/otc به صورت آزمايشي راه اندازي شده است اما به تدريج بارگذاري مي شود.

n

nهم اکنون ۴گروه در دفتر تجاري سازي مشغول به کارند که شامل گروه مستندسازي و ارزيابي فناوري، گروه بازاريابي و جذب سرمايه، گروه انتقال فناوري و گروه نمايشگاه ها و فن بازارهاست.


————————————-

nفناوري هايي که قابليت تجاري سازي داشته باشد، در اين وب سايت قرار مي گيرد. در فهرست اين فناوري ها، اولويت بندي خاصي در نظر گرفته نشده و فناوري ها در همه حوزه هاست. وي گفت: در حال حاضر سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي به منظور رفع نيازهاي فناوري کشور فراخوان داده و مکاتباتي نيز با پارک هاي علم و فناوري و دانشگاه هاي کشور انجام شده است. تاکنون چند سرمايه گذار براي سرمايه گذاري در حوزه توليد چند ماده اوليه دارويي اعلام آمادگي کرده اند و ما اين سرمايه گذاران را با مراکز تحقيقاتي و مراکزي که دانش فني مربوطه را در اختيار داشته اند مرتبط کرده ايم.

مطلب پیشنهادی:   گازی کردن زباله‌ های سمی بیمارستان/ تولید انرژی از زباله
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!