rnrnrn
رمز موفقیت مخترعان

رمز موفقیت مخترعان

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



رمز موفقیت مخترعانReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره‌های اختراعات و نوآوری می‌تواند بستری مناسب جهت ارائه ایده‌های برتر، تجاری سازی، تبادل تجربیات بین مخترعان و تعامل با بازار کار و صاحبان صنایع و سرمایه گذاران باشد.

n

n دکتر مریم اسلام ‌پناه درباره نقش جشنواره‌های منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی در ایجاد حماسه اقتصادی با توجه به مزین شدن امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: حماسه اقتصادی بعنوان یک راهبرد کلان توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است که این می‌تواند به عنوان یک نقشه راه و مسیری مشخص برای روند اقتصادی کشور باشد.

n


————————————-

nوی با بیان اینکه پیش شرط نیل به حماسه اقتصادی، رونق، توجه روزافزون و تقویت تولیدات ملی و حمایت از ایده‌های برتر و مخترعان است، افزود: یکی از عوامل برون رفت از تحریم‌ها تبدیل ایده به عمل است؛ چراکه خلاقیت، ابداعات و اختراعات می‌تواند نقش بسزایی در مقابله با تحریم ایفا کند که باید به صورت ویژه به آن نگاه کرد.

n

n

nرئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه رمز موفقیت نخبگان در زمینه بهبود یا حل مشکلات را نیازسنجی منطقه‌ای و ملی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به شرایط خاص اقتصادی، کسب مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار، ایجاد ارتباط با صاحبان صنایع و سرمایه، بکارگیری نوآوری و فناوری‌های نوین در ارائه دستاوردها در راستای تبدیل ایده به عمل و ثروت زمینه بهبود مسایل خاص کشور است.

n

n

nوی دغدغه‌های اصلی بنیاد نخبگان استان کرمانشاه را شناسایی، حمایت و هدایت استعدادهای برتر، حمایت مسؤولان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران از مخترعان و کارآفرینان در راستای تجاری سازی اختراعات و ایده‌های برتر، به کارگیری و مشارکت نخبگان در سطوح مختلف ستادی و اجرایی در سطح استان و کشور عنوان کرد

مطلب پیشنهادی:   تجاري سازي سامانه بازيابي حرارتي

n

nمنبع : خبرگزاری ایسنا.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!