rnrnrn
زمینه تجاری سازی طرح ها و ابتکارات نخبگان کردستانی فراهم شود

زمینه تجاری سازی طرح ها و ابتکارات نخبگان کردستانی فراهم شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



زمینه تجاری سازی طرح ها و ابتکارات نخبگان کردستانی فراهم شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

نماینده ولی فقیه در کردستان بر فراهم کردن زمینه تجاری سازی طرح ها و ابتکارات نخبگان کردستانی تاکید کرد.

n


————————————-

n

حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه دوشنبه (۴ خرداد) در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور معاون اول رییس جمهور در سنندج تشکیل شد، با اشاره به نامگذاری استان از سوی رهبری به عنوان استانی فرهنگی، گفت: یکی از مشخصه های اصلی مردم این استان فرهنگی بودن است.

n

وی با بیان اینکه امسال، سال همدلی و همزبانی است، عنوان کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی بین سنی و شیعه، مردم و مسئولان در کردستان وجود دارد.

n

وی بر ارتقای شاخص های توسعه در استان تاکید کرد و اظهارداشت: بخش هایی که در استان نیاز به توجه بیشتری دارند انتظار می رود عنایت بیشتری هم به این بخش ها از سوی مسئولان ارشد کشور صورت گیرد.

n

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اشتغال و مسائل زیربنایی و اساسی در این رابطه از اهمیت زیادی برخوردار است و می طلبد توجه ویژه ای به آنها شود.

n

حجت الاسلام شاهرودی ادامه داد: نخبگان استان کردستان دارای طرح ها و ابتکارات زیادی هستند که نیاز است زمینه تجاری سازی آنها فراهم شود.

n

وی بیان داشت: اگر آب سدهایی که در کردستان احداث می شود به طور کامل برای استان در نظر کرفته شود بخش کشاورزی می تواند رونق بیشتری پیدا کند.

n

وی عنوان کرد: دولت باید از سفر مقام معظم رهبری و اعتباراتی که به استان از این محل اختصاص داده شد الگو بگیرد.

مطلب پیشنهادی:   طرح دوست علمي در چهار استان كشور اجرايي شد

n

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: در سفر رهبری به استان ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان از این محل اختصاص داده شده است.

n

 

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!