من یک ماده غذایی اختراع کرده ام قبلا اظهار نامه را تکمیل و به اداره مالکیت صنعتی داده و جلسه دفاع رو هم شرکت کرده ام اما اخطاریه برای رفع نواقص برایم صادر شده است و الان سرگردان شده ام .میشه از این به بعدش رو به شما واگذار کنم ؟خلاصه توصیف و غیره لازم داره .ای میل من parszaffronshargh@yahoo.com لطفا تماس بگیریدn===========================================================nپاسخ :nبله ، این امکان وجود دارد.nمدارکی که نقص خورده اند بوسیله لینک ” تصحيح مدارك ثبت اختراع “” ارسال نمایید و منتظر نتیجه بررسی مدارک توسط کارشناسان سامانه باشید. در صورتی که مشکلی در مدارک نباشد مراحل با هماهنگی مخترع ادامه می یابد و در غیر اینصورت راهنمایی لازم جهت تکمیل مدارک انجام خواهد شد.nلطفا با شمار ه تلفنn09159156931nهماهنگ کنید.”
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-02-03 11:40:00’, 66, ‘محمد حسن ایوبی
سئوال
با
بدون دیدگاه
