rnrnrn
ساخت گیربکس اتوماتیک پیوسته توسط مبتکر جوان مرندی

ساخت گیربکس اتوماتیک پیوسته توسط مبتکر جوان مرندی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ساخت گیربکس اتوماتیک پیوسته توسط مبتکر جوان مرندیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n"مهدی محمدزاده" مهندس مکانیک که در حال انجام خدمت سربازی است موفق به اختراع و ساخت گیربکس اتوماتیک پیوسته شد.

————————————-

n
nبه گزارش خبرنگار مهر،"مهدی محمدزاده" متولد ۱۳۶۵ و فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی تراکتورسازی در رشته مهندسی ساخت و تولید از شهرستان مرند است.
n
nاین مبتکر مرندی، عضو پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ودارای یک اختراع ثبت شده در زمینه سیستم های انتقال قدرت وسه اختراع در زمینه مکانیک و تبدیل انرژی است.
n
nوی در رابطه با آخرین اختراعش به خبرنگار مهر گفت: گیربکس اتوماتیک پیوسته یک گیربکس با تغییر نسبت انتقال پیوسته (cvt) است.
n
nمهدی محمدزاده افزود: در این گیربکس از مکانیسم کاملا متفاوت، جدید و کارآمدتر استفاده شده است که باعث می‎شود ۱۰۰ درصد نیروی ورودی به گیربکس، منتقل شود.
n
nوی توضیح داد: در گیربکس‎های پیوسته به دلیل استفاده از سیستم‎های انتقال قدرت اصطکاکی مقداری از نیروی انتقالی با تبدیل شدن به گرما از بین می‎رود ولی در این گیربکس عیب مورد اشاره کاملا برطرف شده است.
n
nمحمدزاده گفت: خوشحالم که توانسته ام در جهت چشم‎انداز مقام معظم رهبری (‎تولید ملی و همچنین خودکفایی در زمینه تولید علم و تکنولوژی‎) گام کوچکی بردارم ولی بخاطر اینکه هم اکنون در حال خدمت سربازی هستم از سرعت انجام کار های پژوهشی ام بسیار کاسته شده است.
n
nاین مبتکر جوان مرندی اضافه کرد: لازم است از مسئولان و فرماندهانی که در دوران خدمت سربازی بنده را یاری کرده اند، تشکر کنم.
n
nوی ابراز امیدواری کرد، با موفقیت در زمینه بومی‎سازی این تکنولوژی و همچنین اشتغال زایی، بتواند گام کوچکی در جهت سربلندی کشور بردارد.

مطلب پیشنهادی:   تولید ال‌ای‌دی‌های کاراتر با روش جدید محققان

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۱۷ ۱۷:۴۱:۰۹’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!