rnrnrn
سالاری : اختراعات نخبگان بوشهری تجاری سازی می‌شود

سالاری : اختراعات نخبگان بوشهری تجاری سازی می‌شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



سالاری : اختراعات نخبگان بوشهری تجاری سازی می‌شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای استعدادهای مهمی در بخش ابتکارات و اختراعات دارد که اختراعات نخبگان و محصولان آنان تجاری سازی می‌شود.

n

 ”
————————————-

n

 

n

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای استعدادهای مهمی در بخش ابتکارات و اختراعات دارد که اختراعات نخبگان و محصولان آنان تجاری سازی می‌شود.

n

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  مصطفی سالاری در بازید از نمایشگاه اختراعات و نوآوری‌های مخترعان کشوری در بوشهر با بیان اینکه مخترعین در ابعاد گوناگون مورد حمایت قرار می‌گیرند اظهارکرد: استعدادهای بالقوه جوانان که نتیجه تفکر، پژوهش ونوآوری آنان است باید مورد حمایت قرار گیرد وانگیزه لازم برای شکوفایی استعدادهای درخشان آنان باید فراهم شود.

n

وی که از اختراعات مخترعین در بخش‌های گوناگون بازید می‌کرد تصریح کرد: جوانان که آینده سازان نظام اسلامی هستند توانمندی خود را در عرصه‌های گوناگون به نمایش گذاشته‌اند و باید این  نخبگان که  در راه سربلندی بیش از پیش این نظام مقتدر تلاش می‌کنند مورد توجه مسئولان در عرصه‌های مختلف قرار بگیرند.

n

استاندار بوشهر با بیان اینکه جشنواره مخترعین خلیج فارس که در بوشهر برگزار شده نشان دهنده توانمندی جوانان است خاطرنشان کرد: جوانان خلاق ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر توانایی خود را در علوم مختلف در قالب اختراع و اکتشاف در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند که مایه مباهات و غرور ملت ایران است.

n

سالاری بر برپایی نمایشگاه‌های توانمندی‌های استان بوشهر تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان استان بوشهر درعلوم مختلف ،جشنواره‌ها، المپیادها و مسابقات گوناگون استعدادهای درخشان خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند  که لازم است این استعدادها در قالبت نمایشگاه و جشنواره نمایش داده شود.

مطلب پیشنهادی:   با ابلاغ آيين نامه اجرايي بند «الف» قانون برنامه پنجم توسعه؛ برج‌هاي فناوري در حوزه آي تي ايجاد مي‌شود

n

وی توسعه زیرساخت‌های نمایشگاهی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:  باید با افق بلندمدت پتانسیل‌های استان را شناسایی و متناسب با آن حمایت کرده تا به توسعه نمایشگاه‌های موجود کمک کنیم.

n

استاندار بوشهر با قدردانی از مخترعان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم اختراعات این عزیزان را در حد مقدور استفاده کنیم تا دلگرم‌تر از گذشته شوند.

n

سالاری بر تجاری سازی اختراعات تاکید کرد و گفت:  باید از اختراعات نخبگان در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!