rnrnrn
سردار وحيدي در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري: ‌امروز خط مقدم جمهوري اسلامي ايران مراكز علمي است

سردار وحيدي در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري: ‌امروز خط مقدم جمهوري اسلامي ايران مراكز علمي است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



سردار وحيدي در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري: ‌امروز خط مقدم جمهوري اسلامي ايران مراكز علمي استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nوزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: ترور دانشمندان كشورمان ‌نشان مي‌دهد كه خط مقدم جمهوري اسلامي امروز مراكز علمي است.

n

n

n

n سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در مراسم افتتاحيه شانزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري كه امروز شنبه در مصلاي تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز در كشور ما كسب علم و پيشرفت با توجه به آموزه‌هاي مكتبي و هدايت روز به روز مقام معظم رهبري، تبديل به خواست ملي و حركت اجتماعي شده است.


————————————-

n

n
nوي افزود: هر حركتي كه تبديل به يك حركت اجتماعي شود، بي‌ترديد پايان‌ناپذير خواهد شد و همانگونه كه در دفاع مقدس، دفاع به يك حركت اجتماعي تبديل شد الان نيز كسب علم يك حركت اجتماعي شده است.
n
nوزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: دليل اينكه برخي از جريان‌هاي نظام نگرانند و نگراني خود را از طريق شهادت شهيد شهرياري و امثال او نشان مي‌دهند، گواه اين است كه حركت ايران به سمت علم و فناوري پرشتاب است و جالب است كه ديگر مسئولان كشور ترور نمي‌شوند و دانشمندان ما ترور مي‌شوند و اين نشان مي‌دهد كه خط مقدم جمهوري اسلامي امروز مراكز علمي است.
n
nوحيدي با بيان اينكه علوم بر دو پايه انساني و تجربي استوار است، خاطرنشان كرد: در گذشته علوم انساني به دليل عدم رشد علوم تجربي گرفتار شد ولي در حال حاضر همانطور كه علوم تجربي در حال پيشرفت است، علوم انساني نيز بايد نقش خود را در ساختن پايه‌هاي فرهنگي و مدني تمدن ايفا كند و بايد در ميدان حاضر باشد.
n
nوي با اشاره به فعاليت‌هاي علمي پژوهشي دانشگاه‌هاي كشور گفت: دانشگاه‌ها امروز هدفمندتر از هر موقع پژوهش‌ها را انجام مي‌دهند و كارهاي علمي را دنبال مي‌كنند.
n
nوزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در ادامه با اشاره به ايده "هسته و شبكه " تصريح كرد: اين ايده در وزارت دفاع دنبال مي‌شود و ما مي‌خواهيم اساس كار در خارج از وزارت دفاع و توسط هسته دانا صورت بگيرد. اين هسته دانا متكي به شبكه‌هاي مطلعي است كه در دانشگاه‌ها فعاليت مي‌كنند.
n
nوحيدي در پايان با بيان اينكه نوآوري و دستاوردهاي علمي مورد توجه وزارت دفاع است، گفت: وزارت دفاع در خصوص دستاوردهاي علمي پيشرفت و نوآوري توجه ويژه‌اي به دانشگاهيان دارد و آمادگي داريم براي تحقق برنامه‌هاي بزرگ از حضور نخبگان و دانشجويان استفاده كنيم.

مطلب پیشنهادی:   جلوگیری از انحراف خودرو با هشدار ویبره ای

n

nگزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۰-۱۲-۲۷ ۰۹:۲۷:۳۵’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!