rnrnrn
سمینار اسرار اختراع درعلوم پزشکی شیراز برگزار شد

سمینار اسرار اختراع درعلوم پزشکی شیراز برگزار شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



سمینار اسرار اختراع درعلوم پزشکی شیراز برگزار شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nسمینار اسرار اختراع در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

————————————-

n
nبه گزارش خبرگزاری مهر، سمینار اسرار اختراع در راستای شکوفاسازی هر چه بیشتر پتانسیلها و توانمندیهای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایجاد نوآوری، ابداعات و اختراعات علمی و همچنین ایجاد روحیه نوآوری و خلاقیت در دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
n
nاین سمینار با محوریت تبیین موضوعاتی از قبیل فرآیند ثبت اختراع، چگونه مخترع می‌شویم، اهمیت خلاقیت و نوآوری و برخی پرسش‌ها و راهکارهای کلیدی دیگر در این زمینه، توسط معاونت تحقیقات و فناوری و با همکاری هسته استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
n
nسمینار اسرار اختراع با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مشارکت جمع زیادی از مخترعان و نخبگان پژوهشی استان در سالن بیست و دو بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه برپاشد.
n
nعلوم پزشکی شیراز رتبه اول برگزاری همایشهای بین‌المللی را کسب کرد
n
nدانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه اول کشوری را در زمینه برگزاری همایش‌های بین‌المللی کسب کرد.
n
nمعاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این مطلب گفت : با توجه به آماری که از طرف معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شده ما در سال ۹۰ موفق شده‌ایم که بیشترین همایشهای بین‌المللی را برگزار کنیم.
n
nدکتر غلامرضا حاتم افزود: این برتری با توجه به برگزاری هشت کنگره بین‌المللی در سال گذشته توسط مدیریت روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز بدست آمده که تمامی آنها دارای مجوز از سوی نهاد ریاست جمهوری بوده‌اند.
n
nوی اظهار داشت: رتبه اول کشوری با توجه به مستندات منتشر شده توسط معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت با تفاوت قابل ملاحظه ای با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دست آمده است.

مطلب پیشنهادی:   تاکنون 11 هزار نخبه از تسهیلات بنیاد نخبگان استفاده کردند

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۲-۰۵-۳۱ ۱۱:۱۰:۱۲’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!