سلام nممنون میشم تا به این سوال من پاسخ بدهید (من ایده ای دارم ولی هزیبه ی ساخت اون برای من سنگینه و اطلاعات کامل درباره اش دارم)nلطفا جوابتون رو به این ایمیل بفرستیدmojtabasolhi@yahoo.comممنون میشومn=================================================nپاسخ:nnبا سلام خدمت شما مبتکر گرامیnیکی از متابع عمده برای تامین هزینه های ابتکار از مرحله طرح تا تجاری سازی پارک های علم و فناوری کشور اند.nپارکها دارای مراکز نوآوری هستند که طرح را بررسی نموده و تا سقفی فعلاً حدود 10000000 ريال حمایت مادی میکند.nپس از این مرحله و ثبت اختراع شما به مرکز رشد معرفی خواهید شد که در این مرحله 6 ماه آموزش هایی مانند مدیریت و بازاریابی را دریافت کرده برای تجاری سازی آماده می شوید، سپس برای آغاز کار تجاری و تامین سرمایه بخشی از سرمایه مورد نیاز را پارک علم و فناری تقبل می کند (حدود 70%) ، فضای کاری نیز به شما تعلق خواهد گرفت.nnامیدوارم موفق و پیروز باشید
————————————-
‘, 1, 20, ‘2011-01-23 17:06:06’, 66, ‘مجتبی صلحی
سوال
با
بدون دیدگاه
