rnrnrn
عزم استان در حمايت از نخبگان جدي است

عزم استان در حمايت از نخبگان جدي است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



عزم استان در حمايت از نخبگان جدي استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش روابط عمومي بنياد نخبگان استان قم؛ در مراسم تجليل از نخبگان و صاحبان طرح‌هاي نو آور ارائه شده در جشنواره علم تا عمل كه اعضاي كارگروه پژوهش، فناوري و نوآوري استان نيز حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي‌پور طي سخناني اظهار داشت: استان قم در سال هاي اخير همگام با رشد و جهش توسعه در همه بخش ها ، توفيقات ارزشمندي را در عرصه هاي مختلف علمي داشته است.

n

nوي درخشش استان در عرصه هاي علمي را مرهون وجود استعدادهاي خلاق و توانمند و بسترسازي صحيح انجام شده دانست و تصريح كرد: قدم هاي خوبي در جهت حمايت از نخبگان و فراهم كردن زمينه هاي رشد و بالندگي استعدادهاي نوآوران و مخترعين برداشته شده است.

n

nحجت الاسلام والمسلمين موسي پور با اشاره به اين كه حمايت از جريان نخبگي ، توسعه و شكوفايي كشور را به دنبال خواهد داشت، از عزم جدي استان در حمايت از طرح ها و ايده هاي نو و ابتكاري خبر داد و گفت: مجموعه استان مصمم است هرآنچه كه در توان دارد براي حمايت و كمك به رشد استعدادهاي درخشان به كار بگيرد.


————————————-

nاستاندار قم با قدرداني از اقدامات صورت‌گرفته در حمايت از نخبگان و نوآوران استان ، لزوم تجاري‌سازي طرح‌ها و ايده‌ها را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: طرح ها و ايده هاي خوبي در استان وجود دارد كه تجاري سازي و بكارگيري اين ظرفيت ها، گام موثري در جهت آباداني و رشد و توسعه كشور و استان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:   تولید پیل سوختی با استفاده از کاتالیست گرافنی

n

nاستاندار قم با اشاره به اين كه بالندگي استعدادهاي درخشان و بهره مندي از ظرفيت‌هاي علمي فراوان استان، تلاش مضاعف و حمايت جدي مديران دستگاه ها و مراكز را مي‌طلبد گفت: همه دستگاه ها در توسعه و پيشرفت علمي استان، سهيم بوده و بايد با جديت در اين مسير گام بردارند.

n

nحجت الاسلام والمسلمين موسي پور با تاكيد بر لزوم تقويت ارتباط دانشگاه با صنعت و ساير بخش هاي جامعه، برگزاري اين گونه نشست ها در افزايش تعامل و ارتباط نخبگان علمي استان با دستگاه هاي اجرايي مفيد و موثر بوده و بايد استمرار داشته باشد.

n

nوي به ظرفيت‌هاي قم در علوم انساني، اشاره و تصريح كرد: در حوزه علوم انساني و مباحث فرهنگي، استان قم داراي ظرفيت هاي عظيمي است كه نبايد مورد غفلت واقع شود.

n

nاستاندار قم با اشاره به ايجاد اولين مركز رشد علوم انساني در استان، پيوند علوم انساني با مسائل كاربردي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي را ضروري دانست .

n

nحجت الاسلام والمسلمين موسي پور از پارك علم و فناوري به عنوان يكي از ظرفيت هاي علمي استان ياد كرد و بر لزوم تسريع در راه اندازي اين پارك در قم تاكيد كرد.

n

nدر پايان اين نشست، استاندار قم، از صاحبان طرح هاي نو ارائه شده به جشنواره علم و عمل با اهدا لوح قدرداني كرد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!