rnrnrn
مرکز تحقیقات کارآفرین در شبکه های اجتماعی

مرکز تحقیقات کارآفرین در شبکه های اجتماعی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



مرکز تحقیقات کارآفرین در شبکه های اجتماعیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

امروزه شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین راه های ارتباط میان افراد، قشر ها، صنف ها، دوستان و همکاران می باشد.

n

 


————————————-

 

n

یکی از این شبکه های اجتماعی که در بین کاربران ایران زمین محبوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته است نرم افزار telegram می باشد. این شبکه اجتماعی به واسطه رابط کاربری زیبا و آسان، انتقال داده در کمترین زمان ممکن، متن باز بودن (قابلیت تغییر در برنامه نرم افزار)، امکان ساخت شکلک های (استیکر) محبوب و زیبا و البته پارسی زبان، امکان ساخت ربات و انجام برخی فرآیند ها به صورت اتوماتیک و …. باعث شد تا کاربران ایرانی به سمت این نرم افزار رفته و مورد استفاده قرار دهند.

n

 

n

مرکز تحقیقات کارآفرین (تک) و سامانه ثبت اختراع نیز از این استقبال استفاده کرده و موجبات ایجاد ارتباط صمیمی و هر چه بهتر را میان مخاطبین فرهیحته و علمی کشور ایجاد کرده است. در این راستا گروه هایی با موضوعات علمی، فرهنگی، خلاقیت و فناوری در این نرم افزار ایجاد شده است و این گروه ها را مکانی سالم و امن برای علاقه مندان به این حوزه ها قرار داده است.

n

 

n

از جمله این گروه ها می توان به گروه “”خانه مخترعین”” اشاره کرد که در آن جمعی صمیمی و دور از هرگونه منازعات روزمره، ارتباطی صمیمی میان مخترعین با یکدیگر و البته مسئولین  و کارشناسان متخصص این حوزه را ایجاد کرده است. این گروه باعث ارتباط هرچه بهتر مخترعین با یکدیگر شده است که باعث تکمیل و اجرای ایده ها و اختراعات خود می باشد و البته در راستای ایجاد مکانی تخصصی، اخبار مربوط به حوزه اختراعات و جشنواره های مربوطه و دیگر مسائلی که از سوی اعضا مطرح می شود، قرار میگیرد.

مطلب پیشنهادی:   راه رایانه های بدون صفحه نمایش و کلید به زندگی روزمره باز می شود

n

مخترعین عزیزی که تمایل به عضویت در این گروه را دارند می توانند شماره ۰۹۳۳۴۴۲۷۷۴۲ (علیرضا صفار) را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده و با ارسال پیام در نرم افزار تلگرام تمایل خود را به عضویت در این گروه اعلام نمایند. ارسال نام و نام خانوادگی، نام اختراع الزامی می باشد.

n

از دیگر گروه های مرکز تحقیقات کارآفرین (تک) می توان به مجموعه گروه های “”تازه های علم و فناوری””، “”خانه خلاقیت و کارآفرینی”” اشاره کرد.

n

همچنین ربات این مرکز در تلگرام در حوزه مالکیت فکری، علم و فناوری و اخبار مربوط به این حوزه فعالیت دارد. در صورت تمایل می توانید این ربات را با یوزر زیر در تلگرام به لیست خود اضافه نمایید.

n

ربات مرکز تحقیقات کارآفرین (تک): taksabt_bot@

n

صفحه اینستاگرام مرکز تحقیقات کارآفرین (تک): https://instagram.com/tak.ekhtera

n

در صورت تمایل به دیگر گروه های مرکز تک نیز می توانید شماره ۰۹۳۳۴۴۲۷۷۴۲ (علیرضا صفار) را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده و با ارسال پیام در نرم افزار تلگرام تمایل خود را به عضویت در این گروه اعلام نمایند. ارسال نام و نام خانوادگی، نام اختراع الزامی می باشد.

n

امیدوارم که با ارتقا سطح دانش، فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی را ارتقا داده و این فضا ها را به محیطی امن و عالی برای خود، خانواده و دوستانمان قرار دهیم.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!