rnrnrn
معرفي برترين هاي جشنواره علمي دانش آموزان ممتاز

معرفي برترين هاي جشنواره علمي دانش آموزان ممتاز

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



معرفي برترين هاي جشنواره علمي دانش آموزان ممتازReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nرتبه های اول تا سوم شانزدهمین جشنواره علمی دانش آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی معرفی شدند.
nبه گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، ۶۴۸ طرح، ابتکار و اختراع به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که ۲۰۰ طرح پذیرفته شد


————————————-

n.
n52 طرح از میان طرح های پذیرفته شده حائز رتبه و برگزیده شده است.
nدر رشته الکترونیک ، محبوبه محمود دهنوی با طرح سیستم هوشمند تنظیم زاویه از استان اصفهان رتبه نخست، سارا اکرمیان با طرح اسکن سه بعدی دیجیتال اجسام از استان اصفهان و سمیرا رمینا با طرح پرگار از استان قزوین مشترکا رتبه دوم، عباس ناظری با طرح کلاه ایمنی هوشمند از استان خوزستان و مهزیار اکبری با طرح برق وایرلس از استان مرکزی مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.
nدر رشته پزشکی نیز زهرا عطاردی با طرح ساخت بیوایمپلنت جدید به جای پلاتین از استان خراسان رضوی رتبه نخست، محمدسالار علیرضایی با طرح هشداردهنده طب از کودک به مادر از استان تهران رتبه دوم، فائزه سیاح با طرح پروتز دندان از استان اصفهان و آزیتا احمدی با طرح آنژیوکت با قابلیت جلوگیری از خونریزی از استان مرکزی مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.
nعلی سهندآبادی با طرح شبیه سازی نانوماشین از استان آذربایجان غربی در رشته رایانه رتبه دوم را کسب کرد.
nدر رشته رباتیک پوریا شکری با ربات دوزیست از استان قزوین و امیرحسین قبادی با ربات نوریاب از استان مازندران مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.
nدر رشته شیمی نیز انسیه حاتمی با طرح نانوکامپوزیت پایه پلیمری ضدخوردگی از استان خراسان شمالی رتبه نخست، فاطمه تقی ملا با طرح ساخت پلیمر از موادجایگزین قیر از استان مرکزی رتبه دوم و رویا زینلی با طرح جداسازی نفت از آب با استفاده از نانوذرات مغناطیسی آهن از استان یزد رتبه سوم را به دست آوردند.
nزهرا مهدی زاده با طرح زلزله سنج از استان کرمان رتبه نخست و امیرحسین سبک دست با طرح جریان آرام مایع از استان کرمان رتبه دوم رشته فیزیک را به خود اختصاص دادند.
nدر رشته کشاورزی زهرا خوش خویان با طرح تاثیر میدان مغناطیسی و نانو ذرات نقره بر رشد جوانه گندم از استان خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کرد.
nسپهر رستگاری با طرح مکنده گرد لنت ترمز از استان تهران رتبه دوم و احسان آرمودلی با طرح تششع سنجش خورشیدی از استان تهران رتبه سوم رشته مکانیک شدند.
nدر رشته علوم انسانی نیز رویا ابراهیمی نویسنده ۳ اثر رویای ندا، رویا و کابوس هایی که به رویا تبدیل شدند ، از استان مرکزی رتبه نخست، سمانه اعتصامی با طرح تصور کودکان ۳ تا ۹ سال از خدا از استان اصفهان و مبینا فلاحی با طرح بررسی عوامل موثر در جذب دانش آموزان دختر پایه سوم به نماز جماعت رتبه سوم را به دست آوردند.
nدر بخش گنج های پنهان جشنواره ، مینا خلیل زاده فتحی از استان آذربایجان شرقی با طرح دستگاه هشداردهنده مصرف بیش از اندازه انرژی رتبه دوم را کسب کرد.
nهمچنین در این جشنواره از احسان شعبانی دارنده طلای المپیاد جهانی شیمی و علی راغب دارنده طلای المپیاد کشوری ادبیات تقدیر شد.

مطلب پیشنهادی:   پیش نمایش مافیا 3؛ از فرش تا عرش

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!