rnrnrn
معرفی ۱۸۷۶ نفر برای اخذ تسهیلات به بانک

معرفی ۱۸۷۶ نفر برای اخذ تسهیلات به بانک

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



معرفی 1876 نفر برای اخذ تسهیلات به بانکReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد اظهار داشت: استان کرمان یک هزار و ۸۷۶ نفر را در سال ۹۰ برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی کرده است.

n

n


————————————-

nوی با تأکید بر اهمیت آموزش‌های ارزشمند مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه و تولید ملی گفت: این تعداد پرونده به انضمام مجوزهای مربوطه در رشته‌های صنایع و خدمات به بانک‌های عامل تجارت، ملت و ملی معرفی شدند که از این تعداد ۳۰ فقره آنها به عنوان پشتیبان و مابقی به عنوان مستقل معرفی شده‌اند.

n

nابراهیمی‌نژاد با اشاره به تقدیر استانداری از این اداره کل در انجام سریع و دقیق پرونده‌ها افزود: سقف وام دریافتی ۵۰ میلیون ریال با بهره چهار درصد و بازپرداخت سه ساله است.

n

nبنابراین گزارش، جلسه هماهنگی نظام ملی مهارت با حضور مسئولان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشکده فنی شهید چمران کرمان در دفتر  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

n

nابراهیمی‌نژاد با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر هماهنگی نهادهای متولی نظام ملی مهارت تأکید کرد.

n

nسلیمی رئیس دانشکده تربیت دبیر فنی شهید چمران و توکلی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز در این جلسه بر توسعه، تعمیق و نیز هماهنگی بیشتر نهادهای متولی این نظام تأکید کردند.

n

nدر این جلسه اعضا پس از بحث و بررسی پیرامون آموزش‌های مهارتی در کشور مقرر شد، جلسه‌ای با حضور مقامات استانی و مدیران کل برای تبیین نظام آموزش مهارتی برگزار شده و بررسی‌های لازم برای برگزاری یک همایش استانی با حضور صاحبان صنایع انجام پذیرد.

مطلب پیشنهادی:   دبير شوراي قطب‌هاي علمي كشور در گفت‌وگو با فارس: 380 تقاضاي ايجاد قطب علمي داشتيم

n

nغضنفری دبیر شورای هماهنگی نظام ملی مهارت استان نیز اظهار داشت: این شورا از سال ۹۰ در استان تشکیل شده و تاکنون سه جلسه برای هماهنگی این نظام برگزار شده و در حال تدوین دوره‌های آموزشی تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستیم که پس از گذراندن دوره‌های مهارتی به این فارغ‌التحصیلان توسط دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای مدرک تحصیلی داده می‌شود.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!