rnrnrn
نخستین ثبت اختراع دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد صورت گرفت

نخستین ثبت اختراع دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد صورت گرفت

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



نخستین ثبت اختراع دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد صورت گرفتReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمعاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نخستین ثبت اختراع دانشجویی این دانشگاه از سوی دانشجویان مامایی بوده است.

n

n
————————————-

n

nبه گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی محمدپور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ماما که در سالن شهید چمران دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد با تبریک روز ماما اظهار داشت: روز ماما روز کسانی است که نخستین اشک‌ها و لبخندها را به نظاره می‌نشینند و با دستان پرمحبت خود عشق را در تجلی‌گاه آفرینش برای اولین بار به نمایش می‌گذارند.

n

nوی در اهمیت نقش ماما گفت: حساسیت کار یک ماما وقتی بیشتر حس می‌شود که به عنوان پدر و یا مادر منتظر تولد نوزادمان هستیم.

n

nوی خطاب به ماماهای حاضر در جلسه گفت: نقش شما از دوران قبل از ازدواج شروع می‌شود و در دوران قبل از بارداری، زایمان و شیردهی و در دوران پیری ادامه می‌یابد.

n

nمحمدپور گفت: زن مهمترین عنصر در خانواده و جامعه است و ماما سلامت یک چنین شخصی را تضمین می‌کند.

n

nوی با اشاره به فعالیت‌های حوزه آموزشی دانشگاه در رشته مامایی تصریح کرد: در حوزه آموزشی دانشگاه، مامایی از سطح سنتی ارتقا پیدا کرده و امروز عمدتاً دانشجویان این رشته در سطح کارشناسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

n

nمعاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در سال ۱۳۷۲ برای نخستین‌بار این دانشگاه در مقطع کاردانی رشته مامایی و در سال ۱۳۸۵ نیز در این رشته در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرفت.

مطلب پیشنهادی:   شرایط دریافت کارت بازرگانی

n

nوی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۵۹۰ نفر در رشته مامایی دانش‌آموخته و دانشجو دارد که ۴۷۰ نفر در این رشته دانش آموخته و ۱۲۰ نفر دانشجوی درحال تحصیل دارد.

n

nمحمدپور بیان داشت: شاخص‌ترین گروه‌های آموزشی ما دانشجویان مامایی هستند و همکاران ما در گروه مامایی از موثرترین گروه‌ها در این دانشگاه هستند.

n

nمعاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: نخستین ثبت اختراع دانشجویی دانشگاه گناباد از سوی دانشجویان مامایی بوده است.

n

nوی گفت: در گروه مامایی این دانشگاه که شاید در منطقه کمتر به این مرحله رسیده باشند ۳ نفر در حال تحصیل در مرحله دکترای تخصصی هستند که این خود قابل توجه است.

n

nمحمدپور ادامه داد: مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه به محض بازگشت نیروهای دکترای تخصصی راه‌اندازی و مهیا خواهد شد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!