rnrnrn
نخستین جشنواره شهر آینده با هدف جذب نوآوری‌ها

نخستین جشنواره شهر آینده با هدف جذب نوآوری‌ها

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



نخستین جشنواره شهر آینده با هدف جذب نوآوری‌هاReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n

n

n

n

n

n

nا نخستین جشنواره شهر آینده در مشهد برگزار می شود ا

n

nدبیرعلمی نخستین جشنواره شهر آینده گفت: نخستین جشنواره شهر آینده با هدف جذب نوآوری‌ها، اختراع‌ها و نمادهای علمی در حوزه مدیریت شهری مشهد در جهت جلب مشارکت علمی شهروندان و تجهیز کلانشهر معنوی ایران برگزار می‌شود.

n

n

n

nبه گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سعید قاسمی، دبیر علمی نخستین جشنواره شهر آینده، ظهر امروز(۹بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به روند رو به رشد زمینه‌های علمی در عرصه‌های مدیریت شهری و لزوم جلب مشارکت علمی شهروندان به‌ویژه جوانان متعهد، نخبه و علاقه‌مند برای تحقق و ایجاد دورنمای شهری آرمانی و زیبنده مضجع مقدس امام رضا (ع)، اساس برگزاری جشنواره شهر آینده است.


————————————-

n
nقاسمی با اشاره به طراحی زمینه‌های لازم جهت مشارکت علمی اساتید حوزه و دانشگاه و متخصصان مراکز علمی در ستاد برگزاری جشنواره شهر آینده، بیان داشت: تدوین فرآیند تبدیل ایده‌های برگزیده و موردنیاز حوزه مدیریت شهری به طرح‌های کاربردی و اجرایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ مالکیت معنوی و حقوقی محصولات علمی و دارای فن‌آوری، از دیگر رویکردهای مهم این جشنواره محسوب می‌شود.

n

n

nمشاور شهردار مشهد در امور جوانان در مورد اهداف این جشنواره گفت: زمینه‌سازی جهت طراحی و هدایت تیم‌های ایده‌پردازی تخصصی جوانان مستعد و برنامه‌ریزی به‌منظور جلب مشارکت مدیران شهری جهت سفارش محصول‌های علمی و دارای فن‌آوری در زمینه‌های موردنیاز شهری از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

مطلب پیشنهادی:   ساخت پوست مصنوعی الکترونیکی توسط محقق ایرانی

n

n
nوی افزود: طبق پیش‌بینی به عمل آمده از ساخت ۵۰ اثر برتر علمی رسیده به این جشنواره حمایت می‌شود و آثار برگزیده در نمایشگاه یک ماهه نوروز سال ۹۲ به نمایش گذاشته می‌شود.

n

n

nدبیر علمی جشنواره شهرآینده گفت: شرکت‌کنندگان جهت دریافت فرم ثبت‌نام به سایت ideshahr.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!