rnrnrn
نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !

نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !Reviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

سامسونگ در کشور کره جنوبی دو آگهی تبلیغاتی جدید را ثبت کرده است که به نحوی نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 را تایید می کنند. در این دو آگهی از دوربین های گوشی گلکسی S8 با نام های LightUp و Light+ یاد شده است. همان طور که خبرهای جدید نشان داده اند این سازنده در نظر دارد در تاریخ 26 فوریه ( 8 اسفند ) از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی کند.
————————————-

سامسونگ در کشور کره جنوبی دو آگهی تبلیغاتی جدید را ثبت کرده است که به نحوی نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 را تایید می کنند. در این دو آگهی از دوربین های گوشی گلکسی S8 با نام های LightUp و Light+ یاد شده است. همان طور که خبرهای جدید نشان داده اند این سازنده در نظر دارد در تاریخ ۲۶ فوریه ( ۸ اسفند ) از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی کند.

استفاده از این دو نام بیانگر این مطلب است که سازنده کره ای می خواهد به واسطه مجموعه دوربین های جدیدش میزان روشنی و شفافیت تصاویر دیجیتالی را در محیط های کم نور افزایش دهد. این امر به خودی خود توضیحی برای علت استفاده از یک دوربین ثانویه در پشت یک گوشی هوشمند می باشد.nمطلب دیگری که استفاده از یک دوربین دو قلو در گلکسی جدید را تایید می کند نوع کشیدن عدد ۸ در آگهی های تبلیغاتی اخیر سازنده کره ای می باشد که حالت عمودی آن به نوعی از به کار گیری این دوربین حکایت می کند. nخبرساز شدن استفاده از دوربین های دو قلو در ساختار گوشی های هوشمند یادآور مجهز شدن گوشی های هوشمند به اسکنرهای اثر انگشت می باشد که در روزهای اول ورود خود پدیده ای خارق العاده به نظر می رسیدند ولی هم اکنون در هر دستگاهی دیده می شوند.

مطلب پیشنهادی:   دوچرخه هوشمند (عکس)

‘, ۱, ۲۴, ‘۲۰۱۶-۱۰-۰۹ ۱۹:۴۶:۲۲’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!