نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداريها 20 آبان در مصلي تهران آغاز مي شود

nسومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري هاي كشور طي روزهاي 20 تا 23 آبان ماه با حضور شهرداري ها و سازمان هاي وابسته،شركت هاي بخش خصوصي، وزارتخانه ها و سازمان هاي دولتي، شركت هاي دانش بنيان و دهياري هاي منتخب با حمايت سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در مصلي امام خميني(ره) تهران برپا مي شود.


————————————-

nبه گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشوربه نقل از روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور،در اين نمايشگاه بيش از 300 شهرداري و سازمان وابسته آخرين اقدامات،عملكرد،دستاوردها، ابتكارات و نوآوري هاي خود را معرفي و180 شركت و موسسه بخش خصوصي توليدكننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مديريت شهري نيز آخرين محصولات،خدمات و دستاوردهاي خود را ارائه مي نمايند.
n
nهمچنين 47 شركت دانش بنيان از مجموعه پارك هاي علم و فناوري و مراكز رشد كشور و بخش هاي مرتبط با مديريت شهري و روستائي هفت وزارتخانه و سازمان دولتي مرتبط نيز در اين نمايشگاه حضور دارند.
n
nدراين نمايشگاه 50 دهياري و شركت تعاوني دهياري منتخب كشور به نمايندگي از دهياري هاي سراسر كشور نيز شركت كرده اند.
n
nخدمات شهري،عمران شهري،حمل و نقل شهري،مديريت پسماند، محيط زيست،زيباسازي، فضاي سبز و مبلمان شهري،شهرداري الكترونيك،آموزش و پژوهش هاي شهري و ماشين آلات و تجهيزات ؛ محورهاي اصلي برپائي اين نمايشگاه است.
n
nحدود 17 هزار متر مربع از فضاي نمايشگاهي مصلي تهران به نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري ها اختصاص يافته است كه حدود7500 مترمربع مربوط به غرفه هاي شهرداري ها و حدود 6500 مترمربع مربوط به بخش خصوصي است. همچنين حدود 2700 مترمربع فضاي باز نمايشگاهي مصلي تهران نيز به اين نمايشگاه اختصاص يافته است.
n
nآشنائي بيشتر شهروندان با فعاليتهاي متنوع شهرداري ها،انتقال تجربيات شهرداري ها به يكديگر، آگاهي شركتها و موسسه ها از نظرات شهرداري ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده توسط بخش خصوصي و اطلاع رساني در خصوص پروژه هاي قابل سرمايه گذاري شهرداري ها از جمله اهداف برپائي اين نمايشگاه است.
n
nاين نمايشگاه طي روزهاي 20 تا 23 آبان ماه از ساعت9 تا 16 پذيراي بازديدكنندگان است.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *