rnrnrn
همایش آموزشی از ایده پردازی تا اختراع برگزار می شود

همایش آموزشی از ایده پردازی تا اختراع برگزار می شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



همایش آموزشی از ایده پردازی تا اختراع برگزار می شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n

n

nدر راستای آماده سازی مخترعین برای حضور در جشنواره منطقه ای اختراعات؛

n

nبنياد نخبگان استان اصفهان در راستای آماده سازی صاحبان ایده و اختراع برای جشنواره منطقه ای اختراعات، همایش آموزشی از ایده پردازی تا اختراع را برگزار می نماید.

n

nهمايش نيم روزه‌اي با عنوان از ایده پردازی تا اختراع در تاريخ ۲۲ تير‌ماه سال جاری برگزار می شود.


————————————-

n

nاز اهداف برگزاري اين همايش، می توان به آماده سازی جهت برپايي هر چه با‌شكوه ‌تر جشنواره منطقه‌اي اختراعات (ویژه استان های اصفهان چهار محال و بختیاری، قم و مرکزی) در آذرماه ۱۳۹۰و به مرکزیت استان اصفهان اشاره کرد.
nهمچنین از دیگر اهداف این همایش، آشنايي استعداد های برتر و صاحبان طرح و ايده و به‌ ويژه مخترعاني "كه با اصول و معيارهاي لازم براي يك اختراع هدفمند كه منجر به توليد و تجاري‌سازي آن مي‌شود آشنايي كافي نداشته و به همين دليل موفق به كسب تاييديه علمي و تجاری سازی نشده‌اند" است.
nاز موضوعات قابل بررسي در همايش از ایده پردازی تا اختراع ، آشنايي با روند ثبت و نحوه ارزش ‌گذاري اختراعات، چگونگي تدوين طرح كسب و کار، نحوه حمايت بنياد ملي نخبگان از اختراعات و نحوه كمك به تجاري‌سازي اختراعات است.
nیادآور می شود، در اين همايش مهرداد الياسي، ریيس اداره ثبت اختراعات كشور در زمینه ی آشنایی با مقررات و نحوه ثبت اختراعات و مهندس غلامي، كارشناس ارشد بنياد ملي نخبگان در زمينه آشنایی با نحوه تجاری سازی و حمایت های بنیاد ملی نخبگان به ایراد سخنراني خواهند پرداخت.
nگفتنی است این همایش، ۲۲ تیرماه در محل سالن اجتماعات مركز تحقيقات معلمان، واقع در خيابان شمس آبادي، چهار راه قصر، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای صاحبان طرح و ايده، همچنين مخترعاني كه در پي تجاري ‌سازي و هدفمند كردن اختراعات خود هستند، برگزار مي‌شود.

مطلب پیشنهادی:   اصل امانتداری و مالکیت معنوی باید در تحقیق و پژوهش رعایت شود.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!