rnrnrn
پژوهشگر واحد بردسیر

پژوهشگر واحد بردسیر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



پژوهشگر واحد بردسیرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش خبرنگار آنا از بردسیر، محمد حسین آرمند، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر برای اولین بار در کشور موفق به ثبت اختراع دستگاه « فیلمبرداری هوشمند و کنترل از راه دور»شد.
nعضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: دستگاه «فیلمبرداری هوشمند و کنترل از راه دور» از چهار موتور تشکیل شده که بر روی دوپایه قرار گرفته است


————————————-

n.
nمحمد حسین آرمند، با تاکید بر اینکه کلیه دوربین های فیلمبرداری قابل نصب بر روی این دستگاه هستند افزود: موتورهایی که زیر دوربین قرار گرفتند قابلیت چرخش به صورت ۳۶۰ درجه را دارند.
nعضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر بیان داشت: کلیه تنظیمات این دستگاه به صورت کنترل از راه دور و از طریق امواج RF و GSM انجام می شود.
nوی، کاربرد آسان و قیمت ارزان را از مهمترین مزایای این دستگاه برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون دوربین های عنکبوتی موجود با صرف هزینه بالغ بر۳۰۰میلیون تومان وارد کشور شده ولی این دستگاه با قیمت کمتر از ۱۰میلیون تومان قابلیت تولید انبوه را دارد.
nآرمند با اشاره به اینکه حرکت این دستگاه توسط کنترل از راه دور انجام می شود گفت: این دستگاه نمونه مشابه داخلی نداشته و برای اولین بار در ایران ساخته شده است.
nعضو بنیاد ملی نخبگان از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر قدردانی کرد و افزود: دستگاه « فیلمبرداری هوشمند و کنترل از راه دور » موفق به دریافت گواهینامه ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی و ثبت اختراعات به شماره ۷۳۶۲۸ شده است.
nبه گزارش آنا، ثبت ۵ اختراع دیگر و دریافت مدال طلا-نقره و دیپلم افتخار نمایشگاه بین المللی اختراعات ژنو۲۰۱۲ و حضور در چندین نمایشگاه ملی و منطقه ای از دیگر افتخارات این دانش آموخته و پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.

مطلب پیشنهادی:   پرنده عمود پرواز

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!