rnrnrn
گجت هایی برای زندگی امروزی+تصاویر

گجت هایی برای زندگی امروزی+تصاویر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



گجت هایی برای زندگی امروزی+تصاویرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
nبه گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،  امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات وسایل  بسیاری برای سهولت زندگی اختراع شده اند که تعدادی از آن ها را به همراه جزئیات مختصر معرفی می کنیم.

n

n


————————————-
۱- Mophie Juice Pack

n

n

n

n

n

nتلفن همراه می توان وسیله ای نجات بخش برای موقعیت های اضطراری باشد.اما این وسیله بدون باتری بلا استفاده خواهد بود.با استفاده از Mophie Juice Pack می توان باتری هر نوع موبایلی را در مواقع اضطراری شارژ کرده و از آن استفاده نمود.

n

n


n

n

n2- Roku 3

n

n

n

n

nتماشای فیلم های قرار داده شده در اینترنت طرفداران زیادی دارد.با استفاده از Roku 3 می توان فیلم های موجود در اینترنت را به صورت آنلاین مشاهده کرد.البته این تنها قابلیت Roku 3 نیست و با آن می توان تجربه داشتن یک دستگاه پخش کننده فیلم و موسیقی حرفه ای را کسب کرد.

n

n


n

n

n3- Jawbone Big Jambox

n

n

n

n

n

nاین وسیله به عنوان یک دستگاه جادویی شناخته می شود. Jawbone Big Jambox در واقع یک بلندگوی بدون سیم بسیار پیشرفته و با کیفیت صدای بالا می باشد که از طریق بلوتوث به سایر دستگاه های الکترونیکی متصل شده و با یک باتری قابل شارژ کار می کند.

n

n


n

n

n4- Fitbit One

n

n

n

n

n

nکنترل سلامت،آن هم در جوامع ماشینی امروزی امری بسیاری ضروری می باشد.دستگاه کوچک Fitbit One با اندازه گیری فعالیت های فرد و میزان کالری مناسب برای آن فعالیت ها و همینطور اندازه گیری میزان خواب کاربر می تواند سلامتی یک انسان را کنترل کند.

n

n

مطلب پیشنهادی:   عرضه نخستین ایستگاه شارژ قابل‌حمل جهان

n

n

n5- Nest Learning Thermostat

n

n

n

n

n

nتنظیم زمان کار سیستم های خنک کننده و گرم کننده کاری می تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود. Nest Learning Thermostat می تواند با تنظیم دقیق زمان کار این سیستم ها علاوه بر کاهش مصرف انرژی هزینه های ناشی از مصرف برق و یا گاز را کاهش دهد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!