rnrnrn
یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن برگزار می‌شود

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن برگزار می‌شودReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

nیازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن و چهارمین دوره مسابقات بتن ویژه اعضای حقوقی انجمن بتن ایران برگزار می‌شود.

n

nمهندس موسی کلهری، دبیر این دوره از مسابقات بتن، صبح امروز در یک نشست خبری فرهنگ‌سازی در نسل حاضر را مهمترین هدف این مسابقات ملی عنوان کرد و گفت: انجمن بتن ایران از چهار سال پیش برگزاری مسابقات بتن ویژه اعضای حقوقی خود ر ا آغاز و در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد دانش کاربردی صنعت و دانش بتن، تلاش‌های فراوانی کرده و بدیهی است ورود دانش روز به صنعت و ایجاد رغبت برای تلاش علمی در بین شرکتهای عضو انجمن بتن فواید مشخصی در ساخت بتن مطلوب در سطح کشور خواهد داشت


————————————-

n.

n

n

nوی افزود: ساخت بتن‌های جدید توسط دست‌اندرکاران صنعت بتن می‌تواند راهکاری جدی برای افزایش مطلوبیت بتن مصرفی در ساختمان‌های کشور باشد.

n

n

nکلهری، مسابقات روز بتن را نماد فرهنگ‌سازی برای ساخت بتن مقاوم و با دوام دانست و افزود: بیش از یک دهه از همت انجمن بتن ایران برای اجرای مسابقات دانشجویی بتن در کشور می‌گذرد و دانشجویان پس از کسب تجربه آزمایشگاهی و شرکت در این مسابقات توانسته‌اند به صورت موثر وارد صنعت شده و مشغول به کار شوند و این از افتخارات این انجمن و نتیجه و حاصل یک دهه تلاش برای آموزش کاربردی دانشجویان است.

n

n

nبه گفته وی، شرکتهای عضو حقوقی انجمن بتن ایران در دو رشته بتن خود تراکم اقتصادی و بتن غلطکی اقتصادی در روز ۲۱ شهریور ماه در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بایکدیگر رقابت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:   توليد سوخت مايع هيدرو کربني از پسماند ظروف يکبار مصرف

n

n

nکلهری افزود: همچنین دانشجویان سراسر کشور نیز سوم مهرماه در سه رشته قاب محافظ تخم‌مرغ، بتن سبک پر مقاومت و تیر بتنی خمشی سبک در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به رقابت خواهند پرداخت.

n

n

nوی با بیان اینکه آمار شرکت کنندگان یک هفته قبل از مسابقات نهایی می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند

n

nمنبع خبرگزاری ایسنا.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!