rnrnrn
فناوری جدید نوکیا برای تسخیر بازار کلیدهای گم شده را با تلفن هوشمند خود بیابید

فناوری جدید نوکیا برای تسخیر بازار کلیدهای گم شده را با تلفن هوشمند خود بیابید

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



فناوری جدید نوکیا برای تسخیر بازار کلیدهای گم شده را با تلفن هوشمند خود بیابیدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

nشرکت فنلاندی سازنده تلفنهای هوشمند اعلام کرد که دستگاه های نوکیا به زودی از فناوری برخوردار می شوند که می توانند به مردم در یافتن اجسام گم شده یا جا به جا شده چون کلید اتومبیل و حتی خود اتومبیلشان کمک کند.

n

n

n

nشرکت نوکیا در نظر دارد یک حسگر مجاورت در تلفنهای هوشمند لومیای خود نصب کند که بتواند به کاربران در یافتن اجسام کمک کند.

n

nاین حسگر می تواند برچسب تعیین شده اجسام مختلفی چون اتومبیل، دوچرخه، کلید، کیف پول زنانه و مردانه را شناسایی کند و پس از آن با استفاده از بلوتوث نسخه ۴٫۰ و NFC ( ارتباطات حوزه نزدیک) کاربر را به سمت شی مورد نظر هدایت کرده و حتی هنگامی که به نقطه دقیق نزدیک شدید یک علامت صوتی منتشر کند


————————————-

n.

n

nاین برچسبها دستگاه های مربع شکل کوچکی هستند که به اجسام متصل می شوند این برچسبها دارای باطریهایی هستند که دست کم ۶ ماه کار می کند..

n

nرده محصولات لومیا به عنوان تلفنهای هوشمند تولید شده توسط شرکت نوکیا گفته می شود که جدیدترین دستگاه آن مجهز به فناوری بلوتوث ۴٫۰ در هفته های آتی وارد بازارهای فروش می شوند.

n

nجدیدترین لومیای معرفی شده توسط شرکت فنلاندی نوکیا، با عنوان لومیا ۱۰۲۰ مجهز به دوربینی با وضوح تصویر ۴۱ مگاپیکسل است.

n

nاین گوشی هوشمند که مجهز به سیستم عامل ویندوز فن ۸ است، دارای اپتیک ۶ لنزی از نوع کارل زایس است که به یک فلش عکاسی تجهیز شده است و دارای ده‌ ها قابلیت منحصر به فرد در حین عکاسی است که در آن میان می توان به مقابله با لرزش دست و تنظیمات دستی عکسبرداری اشاره کرد

مطلب پیشنهادی:   ساخت دریچه قلب هیبریدی بادوام توسط دانشمندان ایرانی

n

nمنبع : خبرگزاری مهر.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!