برگزاري نمايشگاه فناوري‌هاي نو و پيشرفته تبريز در آبان ماه/ ثبت‌نام از اول تا 31 شهريور

ايجاد ارتباط بين دانشگاهيان و فناوران با بخش‌هاي مختلف اقتصادي و اجرايي، زمينه‌سازي براي افزايش ‏صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنيان، جذب سرمايه‌گذاري براي طرح‌هاي اقتصادي دانش‌بنيان و ايجاد فضاي مناسب ‏كسب و كار براي نخبگان علمي و فناوري از ديگر اهداف برگزاري سومين نمايشگاه فناوري‌هاي نو و پيشرفته است.‏

n

 

n


————————————-

n

n

نماينده استاندار آذربايجان شرقي در حوزه فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان از برگزاري سومين نمايشگاه و ‏جشنواره فناوري‌هاي نو و پيشرفته تبريز “”ربع رشيدي”” از 21 تا 24 آبان سال جاري خبر داد.‏

n

n

علي جهانگيري با اعلام اين خبر، گفت: اين نمايشگاه با همکاري معاونت علمي و فناوري ‏رياست جمهوري و منطقه ويژه علم و فناوري ربع رشيدي در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز برگزار مي‌شود.‏

n

n

وي، بسترسازي براي تكميل چرخه تجاري‌سازي علم و فناوري، کاربردي کردن توانمندي‌هاي پژوهشي و فناوري استان، ‏معرفي اختراعات فناورانه و ايده‌هاي دانش‌محور و حمايت از شكل‌گيري شركت‌هاي دانش‌بنيان را از اهداف برگزاري اين ‏نمايشگاه اعلام کرد.‏

n

n

جهانگيري گفت: ايجاد ارتباط بين دانشگاهيان و فناوران با بخش‌هاي مختلف اقتصادي و اجرايي، زمينه‌سازي براي افزايش ‏صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنيان، جذب سرمايه‌گذاري براي طرح‌هاي اقتصادي دانش‌بنيان و ايجاد فضاي مناسب ‏كسب و كار براي نخبگان علمي و فناوري از ديگر اهداف برگزاري سومين نمايشگاه فناوري‌هاي نو و پيشرفته است.‏

n

n

مدير منطقه ويژه علم و فناوري ربع رشيدي در ادامه از انتشار فراخوان شرکت در اين نمايشگاه خبر داد و گفت: کليه ‏شرکت‌هاي دانش‌بنيان، مراکز علمي و پژوهشي، مراکز تحقيق و توسعه، فناوران، مخترعان و صاحبان صنايع مي‌توانند از ‏اول تا 31 شهريور با مراجعه به سايت اختصاصي نمايشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.‏

n

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *