تکنسین مکانیک

طرح خوبی بود ولی میتونست پیچیدگی کمتری داشته باشه*کاهش هزینه*مثل خودروهای فرانسوی پیچیده وگنگ شده است مقداری البته برات ارزوی موفقیت وبهترینها رو دارم
————————————-
‘, 1, 20, ‘2012-06-15 06:36:52’, 66, ‘سعید داودی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *