تأملی در مالکیت فکری و معنوی

n۱- یکی از مجالس علمی خوبی که در این اواخر در فرهنگستان علوم برگزار شد، سمینار «حمایت از مالکیت ادبی و هنری در ایران و پیمانهای بین­المللی» بود. بانیان مجلس حضرات استادان معزّز دکتر مصطفی محقق­داماد و دکتر حسین صفایی بودند. عده­ای از استادان حقوق و مسئولان امور هم شرکت داشتند (و این می­تواند نشانه همکاری لازم میان مؤسسات علمی و مدیریت کشور باشد). من هم طبق معمول برای اظهار ادب و عرض خوشامد در مجلس حاضر بودم و در سخن آغاز مجلس، برای خالی­نبودن عریضه پرسشهایی مطرح کردم. پرسشهایی که در سمینار مطرح می­شود، صرفاً برای کسب اطلاع از معلومات موجود نیست و احیاناً با اطلاعات رسمی به همه آنها نمی­توان پاسخ داد.

n

n


————————————-
“center” style=””text-align: center;””>n رضا داوری اردکانی

n

nرئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

n

n<span style=""font-size: large; color: rgb(0

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *