اشتباه بزرگ

من کلی اختراع ثبت شده داخلی دارم و اختراعات ثبت کشور امریکا هم دارمnبعد اینهمه سال به این نتیجه رسیدم که اختراع توی کشور ما مثل عروسک بازی بچه هاست و هیچ نتیجه ای ندارهnالان تنها کاری که میکنم اینه که ایده هامو از طریق سایت های کشورهای خارجی در دسترس اونا قرار میدم تا حداقل اونا ازش استفاده کننnبنیاد ملی نخبگان هم نمونه بارز یک سازمان پول حروم کن بدون نتیجه است که فقط با گول زدن جوونای ایرانی تاسیس شده….
————————————-
‘, 0, 20, ‘2012-03-02 20:51:45’, 66, ‘محمد شیرانی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *